There is no magic.
let niet op mij, foutje van mijn kant, sorry
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Wat een intelligent antwoord, weet je zeker dat je niet aan 't slaap Gotten bent?Op maandag 20 augustus 2001 01:25 schreef HaaZie het volgende:
euh?
Edit:Naar mijn weten staat ie in Lieve Adjes hoor
There is no magic.
(edit)
ik was dus aan het slapen ofzo, ik kwam net van de HK weg en dacht om 1 of andere reden dat ik er nog steeds was... vandaar m'n vreemde reactieOp maandag 20 augustus 2001 01:26 schreef The_Will het volgende:
[..]
Wat een intelligent antwoord, weet je zeker dat je niet aan 't slaap Gotten bent?
Edit:Naar mijn weten staat ie in Lieve Adjes hoor
om toch ff te helpen:
je moet minstens 150 TECH-posts hebben, dat is dus niet wat je in je profile ziet staan.. daar staan namelijk ook posts van de SG en dergelijke bij...
en misschien heb je wel 150 techposts, maar dan moet je ff helemaal uitloggen en weer inloggen (als dat niet is gefixed in de update)
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Mja, maar vergeet niet dat als je meerdere replies in 1 topic hebt gedaan dat je dat dan dus niet kan zien...Op maandag 20 augustus 2001 01:27 schreef raymanontweakers het volgende:
druk op je naam..... en dan zie je hoeveel topics je hebt.. dus niet hoeveel replys.. en je moet er 150 techpost hebben....
maar waarschijnlijk zit je er net onder omdat je ook posts in LA, SU, SG en in de HK hebt (jaja
Op maandag 20 augustus 2001 01:29 schreef SisterofMercy het volgende:
Hoe zie je hoeveel techposts je precies hebt?
Staat te lezen in de FAQHoeveel techposts heb ik ?
We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.
ff uit de FAQ geplukt:Op maandag 20 augustus 2001 01:29 schreef SisterofMercy het volgende:
Hoe zie je hoeveel techposts je precies hebt?
je merkt dus vanzelf of je er in mag of niet... heb je het idee dat je er allang in mag, maar het kan nog niet, kun je dat natuurlijk altijd navragen aan een mod of admin...Hoeveel techposts heb ik ?
We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.
Waarom kan ik niet zelf zien hoeveel techposts ik al heb?
Het aantal techposts zie je niet, omdat we daardoor willen voorkomen dat mensen "naar de huiskamer toe gaan posten". Dit dus om te voorkomen dat de huiskamer een doel wordt. Deze zal gewoon vanzelf tevoorschijn komen, als je er recht op hebt. Topics hierover zijn dus overbodig.
(edit)
* HaaZ is te traag
en dit is ook wel de topic waar ik het allermeest in ge-edit heb...
Verwijderd
Dat soort opmeringen zijn niet errug geliefd....Op maandag 20 augustus 2001 01:37 schreef Aikeleer het volgende:
RTFF
Herforumuleren
mede-Tweakers zou je graag je Faq willen lezen. Daar staat de nodige informatie in.
OK.... RTFF is makkelijker...
Het kunnen er iets meer zijn. Verder is alles al gezegdJe zoekactie naar 'The_Will' leverde 96 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Verwijderd
ff geedit LOLOp maandag 20 augustus 2001 01:37 schreef Aikeleer het volgende:
Staat te lezen in de FAQ
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()