EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
lijkt me dat ze de VPN dienst herkennen (aan IP hoogst waarschijnlijk) en weten dat het gebruikt wordt om hun geofencing te omzeilen en dus geblokkeerd wordt.
De Site omzeilt dus niet de VPN, maar ziet dat je vanaf een adres van een VPN dienst komt (de exit node) en die is dus geblokeerd.
Wat je probeert te bereiken met de VPN opzet is precies wat de leverancier van de dienst juist niet wil voor hun dienst.
De Site omzeilt dus niet de VPN, maar ziet dat je vanaf een adres van een VPN dienst komt (de exit node) en die is dus geblokeerd.
Wat je probeert te bereiken met de VPN opzet is precies wat de leverancier van de dienst juist niet wil voor hun dienst.
[ Voor 17% gewijzigd door Aragnut op 21-09-2021 22:39 ]
Wat heb ik aan een breekijzer als een goed slot het inbreken stopt, wat heb ik aan een gaspedaal als ik door een snelheidsslot niet 150 kan rijden?THE_BASE schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:35:
Wat heb ik aan VPN als sites het kunnen omzeilen?
Verhuis naar België of zorg op een andere manier dat je legaal aan de content komt.Tips zijn welkom.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Punt.F_J_K schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:56:
[...]
Wat heb ik aan een breekijzer als een goed slot het inbreken stopt, wat heb ik aan een gaspedaal als ik door een snelheidsslot niet 150 kan rijden?Een VPN is om te zorgen voor enige privacy. Het makkelijker maken faudt te zijn is bijvangst.
[...]
Verhuis naar België of zorg op een andere manier dat je legaal aan de content komt.
www.google.nl
Dit topic is gesloten.