Heeft iemand ervaringen met deze druppels?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.156 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edretteketet
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-02-2024
Tja, daar staan je dan als amateur e-gamer. Nou, ja ik kan beter zeggen dat ik gewoon een verslaafde gamer ben ;-)

Helaas is dat niet m'n enigste probleem. Ik worstel ook met een drank en gok probleem. Mijn eigenwaarde begint steeds meer te zakken en zoek al een tijdje een oplossing.

Nu ben ik ook iemand die af en toe wat nootropics gebruik om lang wakker te blijven, toen ik daar wat van aan het opzoeken was, kwam ik Spam druppels knip link tegen

Het wekte wel mijn interesse moet ik zeggen. Het zou tegen verslavingen werken en de ervaringen waren naast dit bericht ook goed.

Maar toch. Je zou geen Nederlander zijn als je ook niet een beetje sceptisch tegenover dit soort berichten staat.

Vandaar ook mijn vraag. Hebben jullie ervaringen met deze druppels en hielp het bij jullie verslavingen?

Ik weet dat er veel gamers ook verslaafd kunnen zijn, ook al wordt er niet zoveel over gesproken, maar ik hoor het graag.

Groetjes,

Edwin

[ Voor 5% gewijzigd door Ardana op 22-09-2021 09:26 ]

Acties:
  • +48 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23
Je moet naar je huisarts in plaats van vage druppels te overwegen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Lijkt mij beter om professionele hulp te zoeken dan allerlei druppels te gaan gebruiken. Binnenkort ben je verslaafd aan gamen, drank, gokken en vage druppels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:02
Als je echt een oplossing zoekt voor je verslaving(en), ga dan naar je huisarts.

Ga niet zelf rotzooien met vage druppels die worden aangeprezen door een vaag figuur op een vage site.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:32
Je moet uitkijken voor dit soort kwakzalvers; ze proberen misbruik te maken van personen die gevoelig zijn voor dit soort aankopen.

Zoek professionele hulp, begin bij de huisarts en/of maak een afspraak bij een psycholoog. Deze kunnen je verder helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat soort spullen gebruik je altijd complementair aan andere behandelingen. Laat je doorverwijzen naar een tent waar ze ervaring hebben met verslavingsproblematiek, daar kunnen ze je echt helpen. Goed dat je erbij stil hebt gestaan dat je een verslaving hebt en dat je daar iets aan wil doen! Dat is al de eerste stap, de tweede stap (actie ondernemen) is een hele, hele moeilijke. Ik wens je succes, sterkte en wijsheid toe! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 28-05 14:42
Zoek professionele hulp, vandaag nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:28
Ik ken de druppels niet, maar wel de gok verslaving.
Heb destijds wel hulp gehad, maar beste is gewoon als het gaat om online gokken jezelf op de "zwarte lijst" te laten zetten.
Zo kom je nergens meer binnen qua goksites, en helpt je meteen van je verslaving.

Probeer bij jezelf na te gaan, waarom gok ik en probeer daar anders over te praten met iemand

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 10:02

bonzz.netninja

Niente baffi

Als die druppels zouden werken zou iedereen ze al gebruiken. Ergo een simpele redenatie laat al zien dat het per definitie kwakzalverij is. Het is niet dat verslavingszorg een onontgonnen gebied is :)

Als je van je verslavingen af wilt moet je werken aan je gedrag ipv de makkelijke oplossing in 'middelen' zoeken, imho. Gedrag kun je leren, net als gamen :)

[ Voor 9% gewijzigd door bonzz.netninja op 22-09-2021 08:31 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:46
Ik weet er een, stort 50% van je salaris naar een willekeurig rekeningnummer.
Is telkens een gok, maar grote kans dat iemand er blij van wordt, en jij hebt geen geld meer over om mee te gokken :)

Voor rest; die druppels werken net zo goed als mijn oplossing.
Oplossingen zoals hierboven werken beter

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:20

Kheos

FP ProMod
Snaam verwijderd
Ze zijn zelfs niet eens subtiel in hun benaming.

Top dat je erkent dat je een probleem hebt.
Super dat je er een oplossing voor zoekt, maar inderdaad... Je het professionele hulp nodig. Geen wonderpillen, magische bonen, guru's of sjamanen. Gewoon even naar de huisarts en dat traject volgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ardana op 22-09-2021 09:27 ]

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ook al helpen deze druppels/supplementen bij een verslaving. Meestal ligt er iets ten grondslag aan verslavingsgedrag, een bepaalde ongelukkigheid met het verleden of heden en slechte copingstrategiën.

Het is dan handig om niet alleen de verslaving aan te pakken. Maar ook om aan jezelf te werken, en bestaande patronen leren te herkennen en te doorbreken. Doe je dat niet, is de kans groot dat je weer in diezelfde patronen en verslavingsgedrag vervalt.

Je kunt dan ook aan je eigenwaarde gaan werken, zodat je meer vertrouwen hebt in jezelf dat je dit kunt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11

Theo

moederbord

Gok, game en drankverslaving die los je niet op met een paar vage druppels, daarmee vererger je het alleen maar. Het kost bakken met geld en levert je niks op (mogelijk enkel financiële problemen, of nog een extra verslaving...)

Pak de telefoon en bel de huisarts voor een gesprek. Hij zal je niet raar aankijken en wil je gewoon helpen. En mochten die druppels wél werken dan kan de huisarts ze ook voorschrijven :)

Wel goed dat je nu al de eerste (hele zware) stap genomen hebt; het erkennen dat je een verslaving hebt en dat je er iets aan wil doen.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chielemans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:00
Hoi,
Je hebt problemen met externe zaken, zoals gamen, drinken en gokken. Je zoekt nu ook oplossingen in externe zaken, zoals de druppels die je noemt. Die weg loopt dood.
Punt is dat er een oorzaak is van verslaving en dat, als je die oorzaak niet wegneemt, de verslaving gaat blijven. Ik werk beroepsmatig veel met verslavingen, ik ben psychiater, als je wilt kan ik met je meedenken wat een goede route zou kunnen zijn en wat de eerste stap is.
Fijn in ieder geval dat je erover in contact gaat en dat je enigszins helder hebt dat er een probleem is. Dat is een goed begin!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harm_H
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:25
*knip kritiek op moderatie - wederom je bericht verwijderd*

[ Voor 112% gewijzigd door Rukapul op 22-09-2021 10:15 ]

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:43
Edretteketet schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 17:22:

Vandaar ook mijn vraag. Hebben jullie ervaringen met deze druppels en hielp het bij jullie verslavingen?

Ik weet dat er veel gamers ook verslaafd kunnen zijn, ook al wordt er niet zoveel over gesproken, maar ik hoor het graag.

Groetjes,

Edwin
Gezond eten, geen alcohol meer drinken en sporten werkt beter voor je eigenwaarde en mentale gezondheid dan een ''onzin'' product :)

Ik dronk ook best wel wat alcohol. dat merk je tussen de oren en je gaat er niet vrolijker van worden.
computer uitzetten en even niet meer gamen.. zoek maar een andere hobby ( ik merkte dat ik veel/sneller dronk als ik achter mijn scherm zat... ) daarna merk je ook dat je wat scherper gaat zijn tussen de oren.

PC uit, ga iets anders doen.. trek jezelf uit slechte gewoontes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23
Patientzero schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:06:
[...]

Gezond eten, geen alcohol meer drinken en sporten werkt beter voor je eigenwaarde en mentale gezondheid dan een ''onzin'' product :)

Ik dronk ook best wel wat alcohol. dat merk je tussen de oren en je gaat er niet vrolijker van worden.
computer uitzetten en even niet meer gamen.. zoek maar een andere hobby ( ik merkte dat ik veel/sneller dronk als ik achter mijn scherm zat... ) daarna merk je ook dat je wat scherper gaat zijn tussen de oren.

PC uit, ga iets anders doen.. trek jezelf uit slechte gewoontes.
Niet teveel moeite insteken. Dit is 95% een spammer.

De google resultaten zijn nu echter wel mooi inhoudelijk kritisch :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.