Ik ben zelf een Ikea keuken aan het installeren en ik sta op het punt om de werkbladen van mijn keuken te plaatsen. Ik heb een L-vormige keuken met twee mat zwart/antraciet (laminaat spul) werkbladen. Welke kit, en welke kleur, zouden jullie gebruiken voor de volgende klussen?
Geen seconde bij stil gestaan en in mijn hoofd verzonnen dat ik maar gewoon zwarte kit moet gebruiken. Ik snap dat ik geen witte kit moet gebruiken, maar misschien dat een hele transparantie kit lijn mooier is dan een glanzende zwarte rand op een mat antraciet werkblad?
Deze kitten geschikt voor de klus, Zwaluw siliconenkit Transparant en Zwaluw siliconenkit Zwart?
- Verbinding tussen de twee zwarte werkbladen
- Verbinding tussen de werkbladen en de achterwand
Geen seconde bij stil gestaan en in mijn hoofd verzonnen dat ik maar gewoon zwarte kit moet gebruiken. Ik snap dat ik geen witte kit moet gebruiken, maar misschien dat een hele transparantie kit lijn mooier is dan een glanzende zwarte rand op een mat antraciet werkblad?
Deze kitten geschikt voor de klus, Zwaluw siliconenkit Transparant en Zwaluw siliconenkit Zwart?