Bemiddeling "dier" en "R. Schoon"

Pagina: 1
Acties:
  • 624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:29
Geachte admin/mods van V&A,

R. Schoon en ik komen er onderling niet uit. Hij is mij nog een bon verschuldigd, en eigenlijk nog een restbedrag van teveel betaalde verzendkosten, maar hij communiceert niet meer met me. Dat terwijl hij wel de belofte doet om de bon te mailen.

Ik heb talloze keren geprobeerd om tot een oplossing te komen, zelfs nadat gebleken is dat er gelogen wordt.

Nu had ik met mezelf afgesproken om maximaal een week te besteden na ontvangst van het product. Pas na het verstrijken van deze week zou ik overgaan op het schrijven van een feedback. Helaas geeft R. Schoon niet meer thuis via DM's, maar zodra ik mijn feedback plaats krijg ik een nare feedback van hem terug die niet overeenkomt met wat er in de DM's besproken is.

Ik zou graag een beroep willen doen op de volgende alinea uit de spelregels van dit forum zodat een derde partij kan bepalen welk van de feedbacks terecht is.
Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen.
Ik had wel verwacht een feedback terug te ontvangen, maar niet minuten na het plaatsen van de mijne, aangezien R. Schoon sinds vrijdag van het platform verdwenen leek te zijn. Tevens zit het me dwars dat mijn image op V&A nu vergiftigd wordt met de feedback die R. Schoon uit - wat lijkt - wraak post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Review is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.