Iphone 12 Pro Max Camera omgedraaid foto's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 20:48
Hallo mooie mensen van Tweakers, ik heb een vraagje ik heb een Iphone 12 Pro Max en als ik de hoofd camera wil gebruiken dan maakt ik een foto, maar dan wil ik hem dus naar iemand toe sturen ( FB,Insta ) staat die altijd spiegelbeeld..terwijl ik de gsm gewoon recht vast houd...ik moest een foto maken van mijn kleren kast ( had een vraagje over Stone Island jassen ) maar continu is die gedraaid terwijl ik de gsm gewoon recht op vast houd dus niet schuin...maar zodra ik een foto wilt versturen nu op insta draaid die automatisch...ik wou dan even testen op facebook dus even naar FB gegaan andere profiel foto en die foto gemaakt van mijn kleren kast en wéér is die omgedraait

En nu breek mij de klomp...ik had hem via mijn hotmail gestuurd dus Iphone mail gestuurd met de foto > op de PC de hotmail geopend en dan is die foto wel goed ? hoe kan dat..? ligt dat toch aan FB,insta ?

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:42
Nou ben ik natuurlijk razend benieuwd naar wat je zelf al gevonden/ geprobeerd hebt!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Auto roteren toevallig uitstaan? Draait je scherm wel als je je telefoon 90 draait in Safari bijvoorbeeld?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Ik neem aan dat je met hoofdcamera de Camera aan de achterzijde bedoelt.

De selfiecamera heeft nl. een auto-flip optie

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.