Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:57
Voor een kraamcadeautje wil ik graag de martinitoren 3d printen (met PLA). Hieronder wil ik een klein sokkeltje maken waar ik een klein ledlampje in kan doen.

Mijn eerste idee was een g4 fitting met een ledlampje. Maar nu blijkt dat ik daarvoor een 12v omvormer nodig heb. Ik wil het graag low budget houden.

Heeft iemand een goed idee? En ik ben niet in het bezit van een soldeerbout. Wel bereid om een goedkoop setje te kopen, maar bij voorkeur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-09 16:13
Bij de action kerst lampjes of iets dergelijks op batterij halen en een deel afknippen strippen en aan elkaar knopen?

Een 12v omvormer heb je trouwens uit een kringloop bak vissen voor 2,-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:06
Als het low-budget moet:

Afbeeldingslocatie: https://sciencenotes.org/wp-content/uploads/2016/12/greenledglowie2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:50
Als je niet erg vindt dat het flikkert: https://www.action.com/nl-nl/p/ledtheelichtjes-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 14:08
Ik weet je schaal niet, maar een powerbank in combinatie met een USB ledlampje van bijvoorbeeld deze van de Ikea lijkt me een prima optie.

Voordeel is dat het draadloos en oplaadbaar is!

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

EJonk schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 11:12:
Ik weet je schaal niet, maar een powerbank in combinatie met een USB ledlampje van bijvoorbeeld deze van de Ikea lijkt me een prima optie.

Voordeel is dat het draadloos en oplaadbaar is!
En anders wel te voeden met een USB lader die iedereen wel in grote getalen in huis heeft.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:57
Heel erg bedankt. Allemaal ideeën uit de box. De ikea USB lamp ga ik voor omdat ik nog wel een usb lader over heb. Het lijkt mij praktisch en klein genoeg.

Nogmaals dank voor de suggesties.

• fastedje
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 13:33
Bij de action heb je ook 12v ledlampjes, die kan je op 12v gelijk of wisselspanning aansluiten. Wellicht heb je nog een adaptertje liggen van een oude router die je kan gebruiken.
Pagina: 1