Gezocht: recent model 32 inch TV van maximum 72,2 cm breed

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stramp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10-2021
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor in onze slaapkamerkast. Daarin heb ik slechts plaats voor een TV van maximum 72,2 cm breed. Hoogte en diepte kan geen probleem zijn.
Voorheen was dit een 28 inch TV maar met 72,2 cm ben ik in het bereik van een 32 inch TV.

Ik vind echter geen enkel nieuw recent 32 inch toestel van max 72,2 cm breed met uitzondering van de Sony KDL-32WD750, een model uit 2016 met een breedte van 71,7 cm. Dit is echter een te oud model met minder aansluitingsmogelijkheden. Zo is er geen browser aanwezig?

Ik heb al telefonisch contact gehad met Mediamarkt en CoolBlue maar beiden hebben geen ander model met een maximum breedte van 72,2 cm te koop dan die Sony KDL-32WD750 uit 2016. Een nieuwe TV met bouwjaar en techniek uit 2016 is mij echter anno 2021 eigenlijk echt te oud.

Wie heeft een andere oplossing? Misschien al bij modellen uit 2022 waarvan de afmetingen nog niet bij de verkoopkanalen bekend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@stramp Aankoopadvies dus het topic is verplaatst naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Is het een idee om die Sony TV van een Google Chromecast met Google TV te voorzien en daar bijv. Chrome op te installeren?

Je gaat sowieso niet blij worden van de smart functies van een basis tv (32" gaat sowieso een basis tv zijn).

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:29

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Misschien zit hier wat tussen?

En missende smart features los je op met een losse mediaspeler inderdaad

https://tweakers.net/tele...iAymAQh78hpeLyp1hluIJa6wc

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Ik heb zo'n Sony tv en er sinds paar jaar een Mi-box Android tv kastje aan. Ik zou nooit een modernere 32 inch kopen want meestel brakke hardware en je bent dan meer geholpen bij een goede tweedehands met een settopbox van paar tientjes.