Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, programmeren (modellen trainen in python)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb twee 1080p schermen die ik meeneem, verder alle randapperatuur aanwezig. Ik heb ook een 6700xt weten te bemachtigen tijdens de amd drop, die gaat er ook in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu dit samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk RGB, verder hoe stiller hoe beter (zolang de prestaties niet leiden hieronder).
Ga je overklokken?
Wellicht in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me een beetje af of dit een goede RAM keuze is, verder wil ik weten of 32 GB het waard is om te hebben in deze build? Ik heb momenteel 16 gb in mijn build zitten, wel ddr3, maar dat is soms toch een beetje weinig merk ik. PS, moet ik nog los koelpasta bijbestellen, ik heb nog nooit een CPU in een moederboord geplaatst
. Verder allround feedback, of er geen rare dingen zijn die niet gaan werken. Alvast bedankt voor het meedenken
Gamen, programmeren (modellen trainen in python)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb twee 1080p schermen die ik meeneem, verder alle randapperatuur aanwezig. Ik heb ook een 6700xt weten te bemachtigen tijdens de amd drop, die gaat er ook in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B550-F Gaming | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6700 XT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 39,15 | € 39,15 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G36C16U4B | € 168,31 | € 168,31 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-650 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 117,70 | € 117,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 922,96 | ||
Ik heb nu dit samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk RGB, verder hoe stiller hoe beter (zolang de prestaties niet leiden hieronder).
Ga je overklokken?
Wellicht in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me een beetje af of dit een goede RAM keuze is, verder wil ik weten of 32 GB het waard is om te hebben in deze build? Ik heb momenteel 16 gb in mijn build zitten, wel ddr3, maar dat is soms toch een beetje weinig merk ik. PS, moet ik nog los koelpasta bijbestellen, ik heb nog nooit een CPU in een moederboord geplaatst