Betaal via ideal op de Google Playstore maar niks gekregen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seph32
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:24
Beste mensen,

Ik heb een betaling proberen te doen via iDeal en het is 2x mislukt. Geld afgeschreven maar mislukt. Na de iDeal betaling stuurt de app mij niet terug naar de desbetreffende app waardoor de het denkt dat de betaling is mislukt. Ook Google denkt dat de betaling niet is doorgegaan want er staat canceled.

Ik heb geprobeerd en Gegoogled hoe je in contact kan komen met Google of een support center lijkt vrijwel onmogelijk. Hoe krijg ik mij geld terug? Het gaat om 2x 21 euro... Wanneer ik een terugbetaling aanvraag kan ik niet de laatste twee betalingen selecteren omdat ze "geannuleerd" waren. Een van de betalingen stond eerst nog in mijn activiteiten maar is niet weer weg. Heel vreemd allemaal...

Ik heb dit nooit gehad, maar wat zijn mijn mogelijkheden om mijn geld terug te krijgen? Ik heb recht op mijn aankoop. Het lijkt dat systematisch iets fout is gegaan in hun systeem.

[ Voor 6% gewijzigd door seph32 op 20-09-2021 10:58 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:37
En wat zegt de partij bij wie je gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodu
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-09 14:46
Wanneer is dit gebeurd? Kan zijn dat ze het gewoon later vandaag/morgen terugstorten. Ik heb een keer ongeveer hetzelfde gehad en kreeg ik het de volgende dag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seph32
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:24
lodu schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:08:
Wanneer is dit gebeurd? Kan zijn dat ze het gewoon later vandaag/morgen terugstorten. Ik heb een keer ongeveer hetzelfde gehad en kreeg ik het de volgende dag terug.
Hopelijk is dat bij mij hetzelfde geval.
arvidbeheerder schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:03:
En wat zegt de partij bij wie je gekocht hebt?
Nog geen contact mee gehad, de betaling wordt niet erkend door Google dus ik denk dat het aan Google ligt. Als ik door mijn betalingen kijk staat het er niet eens tussen. Wanneer ik een terugbetaling wil aanvragen staat het er wel tussen maar als "geannuleerd" waardoor ik de betaling niet kan aanvinken.

[ Voor 42% gewijzigd door seph32 op 20-09-2021 13:31 ]

Specs