Ik sta op het punt om een Lenovo Ideapad 5 pro aan te schaffen. Voor het bewerken van foto's met o.a. Photoshop en Lightroom vind ik vooral de kwaliteit van het scherm belangrijk. Ik heb begrepen dat de Ideapad 5 pro hieraan voldoet.
Er zijn op de site van Lenovo meerdere nieuwe modellen te koop, en ik wil gaan voor het model met 16GB geheugen en 512GB SSD. Hierbij kan ik dan nog kiezen tussen 2 AMD processors: de Ryzen 5 5600U en de Ryzen 7 5800U. Prijsverschil is ca 100 euro. Met 850 euro (na studentenkorting) komt de laptop met Ryzen 7 processor eigenlijk net boven mijn budget uit. Is dit naar jullie mening de 100 euro extra waard?
Wat ga je met je laptop doen?
voornamelijk studie, Netflix/Videoland en fotobewerking
Wat is je budget?
eigenlijk max 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
af en toe, maar zeker niet vaak
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo heeft mijn voorkeur, ik heb nu 5 jaar lang een Lenovo gehad en dit is me zeer goed bevallen. Maar ik sta zeker open voor alternatieven.
Er zijn op de site van Lenovo meerdere nieuwe modellen te koop, en ik wil gaan voor het model met 16GB geheugen en 512GB SSD. Hierbij kan ik dan nog kiezen tussen 2 AMD processors: de Ryzen 5 5600U en de Ryzen 7 5800U. Prijsverschil is ca 100 euro. Met 850 euro (na studentenkorting) komt de laptop met Ryzen 7 processor eigenlijk net boven mijn budget uit. Is dit naar jullie mening de 100 euro extra waard?
Wat ga je met je laptop doen?
voornamelijk studie, Netflix/Videoland en fotobewerking
Wat is je budget?
eigenlijk max 800 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
af en toe, maar zeker niet vaak
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo heeft mijn voorkeur, ik heb nu 5 jaar lang een Lenovo gehad en dit is me zeer goed bevallen. Maar ik sta zeker open voor alternatieven.