Vier aio-pc's met Windows Round-up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmertHerm
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-07-2022
Hi @Tomas Hochstenbach

In reviews: Vier aio-pc's met Windows - Bestaat er een echte iMac-concurrent?

Is het wellicht van toegevoegde waarde om ook de snelheid van de ethernetpoort edit: in de video te benoemen? 1 of 2.5 Gbit lijkt me een belangrijk genoeg verschil om ook aan de kijkers te benoemen die het artikel niet lezen maar alleen de video kijken?

Ik mistte het in ieder geval direct en LTT doet het al jaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 21:01

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
@SmertHerm Ik review normaliter vooral componenten en bij moederborden etc benoem ik het ook zeker, maar in dit geval is het bij alle aio's gigabit. In de vergelijking tussen deze apparaten is het dus niet echt een onderwerp, want je hebt niets te kiezen :p. Daardoor is het ook niet in het video-script terecht gekomen - daarvoor geldt immers hoe korter hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmertHerm
Tomas Hochstenbach schreef op maandag 20 september 2021 @ 11:33:
@SmertHerm Ik review normaliter vooral componenten en bij moederborden etc benoem ik het ook zeker, maar in dit geval is het bij alle aio's gigabit. In de vergelijking tussen deze apparaten is het dus niet echt een onderwerp, want je hebt niets te kiezen :p. Daardoor is het ook niet in het video-script terecht gekomen - daarvoor geldt immers hoe korter hoe beter.
Benoem het dan 1x bij de eerste? Nu weten de video kijkers niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 21:01

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Dat was wel een optie geweest ja. Nadeel van video is dan weer dat achteraf aanpassen niet meer kan, dus dat zal voor een volgende keer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmertHerm
Tomas Hochstenbach schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:35:
Dat was wel een optie geweest ja. Nadeel van video is dan weer dat achteraf aanpassen niet meer kan, dus dat zal voor een volgende keer zijn.
Uiteraard :)