Nieuwe speakers voor op PC tot 100 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 16:57
Goedendag,

Mijn speakers van mijn pc zijn na 15 jaar overleden. (goedkoop setje van speedlink) Nu zoek ik iets vervangbaars voor mijn computer.

Wat zoek ik:

2.0 of 2.1 speakers.
Monitor speakers? ik heb een focusrite scarlett solo 2nd gen. (voor opnames zang/gitaar.
Budget: maximaal 100 euro, liefst minder.

Ik had de Edifier R1280T op het oog, maar ik heb er niet heel veel verstand van. misschien dat iemand mij zou willen helpen met het uitzoeken van een nieuw setje.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:08
Ik zou bij dit budget naar HiVi Swans M10 kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Ik heb liever geen subwoofer, en al helemaal niet zo'n grote. Daarbij moet die ook niet wit zijn. Wel bedankt voor het mee kijken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Heb die Edifiers even in de winkel bekeken, maar vond hem wat lelijk.

Heb nu nog even wat verder gezocht en kwam uit bij deze speakers.
https://www.musik-produkt...9oXvpw-eeuUBoC3kUQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 12:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik zou deze kiezen. Is zonder sub
https://teufelaudio.nl/ultima-40-105781000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 16:26
Budget, tot € 100 :F

@Thewisbone, voor € 100 is het best lastig wat moois te vinden. Die presonis die je hebt gevonden voldoen wat je wil. Ik zou lekker voor die gaan. Bevalt het niet, stuur je ze terug en koop je wat anders.

Ik lees dat je zang en gitaar opneemt. Is het dan niet het overwegen waard om door te sparen en dan wat beters te kopen? Kan me zo voorstellen dat je wel een kritisch oor hebt als je muzikaal bent. Voor € 180 koop je een setje JBL 305 MKII (aanbieding momenteel). Dat is een hele goede speaker en al helemaal voor het geld. Ter overweging! :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Heb hier de Edifier R1700BT bij mijn PC, die is regelmatig in de aanbieding voor €99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 16:56

Quicksilver

Catch these hands

MeltedForest schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:03:
Heb hier de Edifier R1700BT bij mijn PC, die is regelmatig in de aanbieding voor €99.
Toevallig wilde ik dit net plaatsen. :) Heb ook deze set, enorm tevreden mee.

Denk dat de R1280T ook geen slechte keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomas
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 12:31
Ik heb de R1280T, prima setje met goed geluid, ik moet zeggen dat ik de sub van mijn vorige set niet mis.
handig dat er 2 inputs zijn (al kan je niet kiezen, ze staan allebei altijd aan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor €100 wat fatsoenlijks kopen is echt heel lastig. Ik heb ook goedkope Edifiers gehad, en die (1850BT) vielen erg tegen. Als het alleen voor Youtube filmpjes kijken e.d. is dan voldoen ze, maar muziek luisteren erop was niet heel prettig.

De goedkoopste luidspreker die ik zou aanraden is de JBL 305 maar die is al 2 keer je budget. Als ik ze een cijfer moet geven dan geef ik de JBL een 7/10 en de Edifier 1850 een 2/10 of 3/10.

Aangezien je zo te zien het alleen als achtergrond geluid wil gebruiken zou ik gewoon een willekeurig setje Edifiers kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2021 09:36 ]

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

[Ibood warning] Eventueel is dit nog een optie als je vandaag beslist: https://www.ibood.com/nl/...dale-diamond-220-speaker/
Laat maar, zijn geen pc speakers (geen 3.5mm aansluiting)

[ Voor 17% gewijzigd door MeltedForest op 23-09-2021 09:58 ]

• DBC87
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-10 19:06
Je hebt een focusrite scarlett solo, dan zou ik kijken naar studio mintoren.

Die Presonos eris is prima om mee te beginnen en zullen voldoen voor je, dan niet de BT versie en die zoals je link en aansluiten op je audio interface. Ze hebben prima geluid, maar ik zal ze zelf nooit gebruiken voor mijn muziek.

Die JBL 305 heb ik zelf ook en die zijn wel echt vele malen beter, maar je betaald idd ook meer. Ik kijk dan met eventuele toepassingen voor je zang en gitaar. Mocht je hier niets mee willen doen, dan is dit misschien een beetje overkill om meer geld uit te geven.

Ik heb naar die Edifiers geluisterd in de winkel, het is meer het gemak van BT, maar voor goed geluid moet je hier niet zijn.

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 11:36
Thewisbone schreef op zondag 19 september 2021 @ 21:07:

Ik had de Edifier R1280T op het oog, maar ik heb er niet heel veel verstand van. misschien dat iemand mij zou willen helpen met het uitzoeken van een nieuw setje.
Deze heb ik zelf ook staan. Compact, goed (genoeg) geluid, in principe geen subwoofer nodig en meerdere inputs (zodat je er ook een bluetooth dongeltje aan kan hangen).

Ik heb ze wel op een foam plaatje staan omdat anders het bureau wat mee wil gaan resoneren, maar dat ligt warschijnlijk niet aan deze speficieke speakers.

I'm a photographer, not a terrorist

• atsan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-09 17:11
Logitech z333 is 40 euro goedkoper.

Ga je dat verschil merken?

Nee

• Thewisbone
Ik denk dat ik voor deze ga https://www.musik-produkt...9oXvpw-eeuUBoC3kUQAvD_BwE

Kwam uit verschillende youtube filmpjes het beste naar voren voor speakers onder de 150 dollar.
Enkel zijn wel monitor speakers, en nou weet ik niet of dit heel veel uitmaakt voor game geluiden en normaal muziek afspelen.

• Thewisbone
DBC87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:15:
Je hebt een focusrite scarlett solo, dan zou ik kijken naar studio mintoren.

Die Presonos eris is prima om mee te beginnen en zullen voldoen voor je, dan niet de BT versie en die zoals je link en aansluiten op je audio interface. Ze hebben prima geluid, maar ik zal ze zelf nooit gebruiken voor mijn muziek.

Die JBL 305 heb ik zelf ook en die zijn wel echt vele malen beter, maar je betaald idd ook meer. Ik kijk dan met eventuele toepassingen voor je zang en gitaar. Mocht je hier niets mee willen doen, dan is dit misschien een beetje overkill om meer geld uit te geven.

Ik heb naar die Edifiers geluisterd in de winkel, het is meer het gemak van BT, maar voor goed geluid moet je hier niet zijn.
Thanks voor je berichtje, Enkel die speakers die jij zegt zijn wel een stuk groter, ik heb maar een klein huisje en heb mensen boven mij en links en rechts wonen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Thewisbone schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:46:
Ik denk dat ik voor deze ga https://www.musik-produkt...9oXvpw-eeuUBoC3kUQAvD_BwE

Kwam uit verschillende youtube filmpjes het beste naar voren voor speakers onder de 150 dollar.
Enkel zijn wel monitor speakers, en nou weet ik niet of dit heel veel uitmaakt voor game geluiden en normaal muziek afspelen.
Ik denk dat je daar spijt van gaat krijgen. Een dergelijke set zonder subwoofer en met slechts 3,5" woofers gaat echt missen in het laag. Zonder subwoofer zou ik niet snel onder de 5" duiken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenk691
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-09 11:03
Ik zou voor dit budget tweedehands gaan zoeken. Heb zelf een keer een setje dali concept 1 opgepikt voor 70 euro. Voor 30 euro kun je ook een redelijke versterker oppikken en dan heb je een set die echt veel beter is dan die presonus monitors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
Heb toch deze besteld.

https://www.musik-produkt...9oXvpw-eeuUBoC3kUQAvD_BwE

Als ze niet bevallen kunnen ze wel retour.
Pagina: 1