Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er al plannen zijn voor een dungeon keeper 3?
Hij zou eerst gecancelled zijn en daarna was er wel weer een mogelijkheid dat ie gemaakt zou worden.

Dungeon keeper 1 is nog steeds een van mijn lievelingsspellen en 2 vond ik wat minder omdat ik de sfeer uit deel 1 miste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Op www.bullfrog.com kun je denk ik wel wat vinden er over.
DK 1 Dat was inderdaad een heel leuk spel. Daar heb ik heel wat tijd ingestoken!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dk1 en 2 zijn helemaal de bomb. Ik heb me helemaal suf gezocht naar dk3 maar niks gevonden :'( dus ik denk dat bullfrog ook niks te melden heeft. Wat ik wel vreemd vond dat op de dk2 disk een trailer van dk3 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad wel een planning voor dit spel maar dat is uitgesteld.gecanceld .. we zullen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel cool zijn al DK3 komt
Ik vind DK1 en DK2 echt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dungeon keeper was inderdaad een super vet spel(Peter molyneux he :) , alleen jammer dat B&W zo erg zuigde) heb hem 2 keer uitgespeeld. DK 2 heb ik nooit gespeeld wat liep elke keer vast, maar hoop zeker wel dat er een DK3 komt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woahhhhh, Dungeon keeper 3? dan kom ik weer de deur niet uit!
serieus, ik was ZO verslaafd aan dungeon keeper 1 en 2. Ik vond 2 mooier dan 1 hoor.
Ik wil er wel wat meer van weten, iemand nog wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhm.. als je DK2 uitspeelde zag je dat die horned reaper naar buiten ging, Dus geen grotten meer en stuff en dan iets van "dungeon keeper 3, coming blablabla".
Ik heb allebeide de versies met plezier (en vooral lang.. :P ) gespeeld. Weet nog dat DK 1 me eerste aanwinst was met mijn krantenwijk... ;( ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cute:) ik had mijn broertje zover gekregen om DK 2 te kopen. Heel gemeen, maargoed, had geen geld en MOEST em hebben! hij mocht wel toekijken hoor.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burn Baby Burn....Disco Inferno :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Laatst online: 12-12-2024
waar waar DK 3 moet hebben kan n i e t z o n d e r
help geanuleert nee :'(

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
misschien maar beter ook dat ze deel 3 gecanceled hebben... deel 1 was super... deel 2 minder en deel 3 misschien helemaal nix... (no flame intended :P)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:45 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
misschien maar beter ook dat ze deel 3 gecanceled hebben... deel 1 was super... deel 2 minder en deel 3 misschien helemaal nix... (no flame intended :P)
kan maar hoeft zekker niet zo te zijn heb wel vaaker 1 zuper 2 iets minder en 3 weer zuper }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:48 schreef Gulie het volgende:

[..]

kan maar hoeft zekker niet zo te zijn heb wel vaaker 1 zuper 2 iets minder en 3 weer zuper }:O
zoals???

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:49 schreef gnimmeL_kraD het volgende:

[..]

zoals???
keen1 keen2 keen3
goed gaat goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
oke, oke... ziek :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dk1 was idd een erg koele game, vernieuwend, goede sfeer, etc... echt toppie [je eige beesten martelen >:)]

deel 2 heb ik ook erg van genoten... gewoon omdat ik echte fan was van dungeon keeper en erg zat te wachten op t vervolg...

mja idd, al bij dk2 zat een announcement van dk3, magoed... ook zouden ze allemaal nieuwe beesten enzo gaan releasen voor dk2, wat me ook echt enorm is tegen gevallen :'(

magoed, nu we het toch over bullfrog hebben, syndicate vond ik toch ook echt een vet spel... syndicate wars ook zeker weten toppie [ookal speelde ik m op me 486 :P -ging traag] vooral dat je hele gebouwen op kon blazen >:)
jammer zeg dat er nooit meer een vervolg is op gekomen, t spel zou echt erg koel kunnen zijn als t een engine zou hebben van deze tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Van DK 3 is de ontwikkeling ooit begonnen maar die is toen vrij snel daarna stopgezet door Eidos.

Op de Official page staat dat er echter altijd nog de mogelijkheid is dat er een nieuw deel wordt gemaakt.
Future Dungeon Keeper plans still being decided

All opportunities to exploit a third episode of this successful franchise are currently being looked at, including PC, multiple console and online products. As with many EA franchises, product cycles often span several years and therefore the possibility of a DK 3 remains very much alive.

Dungeon Keeper remains an important franchise for us and we are exploring new opportunities to continue the saga.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Dungeon Keeper 1 en 2 draaiden bij mij meestal zeer instabiel.
Ze mogen ook wel eens met fatsoenlijke Windows 2000 (+XP) support komen.
Maar een nieuw spel van DK zou natuurlijk wel leuk zijn.
(DK1 op P100 en P133 systeem)
(DK2 op P III 450 systeem)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 00:17 schreef Tyrian het volgende:
Dungeon Keeper 1 en 2 draaiden bij mij meestal zeer instabiel.
Ze mogen ook wel eens met fatsoenlijke Windows 2000 (+XP) support komen.
Maar een nieuw spel van DK zou natuurlijk wel leuk zijn.
(DK1 op P100 en P133 systeem)
(DK2 op P III 450 systeem)
Loop niet te zeiken op win2K support man Win2K is gewoon een vernieuwde WinNT en DUS GEEN GAMEPLATFORM!!!

Al dat gezeik met dat Win2K gedoe. Ik ga ook geen Win2K draaien omdat mijn excel bestandje dan 2 honderdste sneller laad. Kies dan voor meerdere OS'en op je systeem dan ben je van dat gezeik af.

Win2K is GEEN GAMEPLATFORM en zelfs Microsoft heeft dat gezegd |:(
Pagina: 1