Hoi
Ik heb een Canon mp272 deskjet all in one printer. Al vrij lang.
Ik wilde graag een kleuren print maken.
Opeens was mijn kleuren cartridge leeg. Kan gebeuren.
Dus ik een nieuwe erin gedaan. Niet origineel merk.
Die printte paarsig.
Ik nieuwe drivers geïnstalleerd en alle schoonmaak opties onder maintenance uitgevoerd. Geen oplossing.
Daarna heb ik een andere kleuren cartridge van een ander merk gekocht. Daarna printte hij alles gelig.
Is mijn printer nu gewoon niet ok meer en moet ik een andere kopen of kan ik nog wat repareren hieraan?
Wat is jullie mening?
Heb ook een print test gedaan, daar is inderdaad de paarse kleur nauwelijks te zien en op de andere de gele kleur. Net alsof hij lukraak kleuren blokt.
Heb ook cartridges daarna wat voorzichtig schoongemaakt met droge doek, mocht niet baten.
Ik heb een Canon mp272 deskjet all in one printer. Al vrij lang.
Ik wilde graag een kleuren print maken.
Opeens was mijn kleuren cartridge leeg. Kan gebeuren.
Dus ik een nieuwe erin gedaan. Niet origineel merk.
Die printte paarsig.
Ik nieuwe drivers geïnstalleerd en alle schoonmaak opties onder maintenance uitgevoerd. Geen oplossing.
Daarna heb ik een andere kleuren cartridge van een ander merk gekocht. Daarna printte hij alles gelig.
Is mijn printer nu gewoon niet ok meer en moet ik een andere kopen of kan ik nog wat repareren hieraan?
Wat is jullie mening?
Heb ook een print test gedaan, daar is inderdaad de paarse kleur nauwelijks te zien en op de andere de gele kleur. Net alsof hij lukraak kleuren blokt.
Heb ook cartridges daarna wat voorzichtig schoongemaakt met droge doek, mocht niet baten.
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 19-09-2021 10:46 ]