Vraag
Alle reacties
Waarschijnlijk is er flink gerookt aan de gele plekken te zien.
Sealer/voorstrijk helpt om dat op te sluiten.
De strepen etc. blijf je wel altijd zien. Schuren en/of vliesbehang voor het verven levert een strak resultaat.
Sealer/voorstrijk helpt om dat op te sluiten.
De strepen etc. blijf je wel altijd zien. Schuren en/of vliesbehang voor het verven levert een strak resultaat.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga ermee aan de slag.
Het patroon is iets te regelmatig, maar het lijkt haast dat 'een' vorig behang is ingesneden om het er makkelijke af te weken ofzo. Of dat er een draad in heeft gezeten, die tijdens het verlijmen iets in het ?gips? is getrokken, waardoor je die nu terug ziet.
Je ziet i.i.g. wel dat het patroon iets in het materiaal is gaan zitten, waardoor je nu een oneffenheid hebt (naast de verkleuring).
Als je gaat schuren: FFP2 mond-neus masker dragen, je wilt het niet in je longen hebben
En alles in die ruimte wat niet tegen stof kan, evacueren. Deur goed sluiten en desnoods die kieren dicht drukken met een handdoek (onder) of (schilders)tape. En uiteraard de ramen maximaal open zetten van die ruimte. Vangen buren!
Je ziet i.i.g. wel dat het patroon iets in het materiaal is gaan zitten, waardoor je nu een oneffenheid hebt (naast de verkleuring).
Als je gaat schuren: FFP2 mond-neus masker dragen, je wilt het niet in je longen hebben
En alles in die ruimte wat niet tegen stof kan, evacueren. Deur goed sluiten en desnoods die kieren dicht drukken met een handdoek (onder) of (schilders)tape. En uiteraard de ramen maximaal open zetten van die ruimte. Vangen buren!
[ Voor 19% gewijzigd door Freakertje op 19-09-2021 10:34 ]
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Als het muurtje in de badkamer, keuken of wc is kan het ook mozaiktegeltjes zijn geweest. Ik had iets soortgelijks en oude bewoner had daar vroeger tegeltjes zitten.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 08:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik krijg zelf ook het gevoel dat er tegelwerk onder zit.
Ik zou zelf ook eerst de muur egaliseren of een vliesbehang nemen.
Ik zou zelf ook eerst de muur egaliseren of een vliesbehang nemen.
Het is een buitenmuur en het is bij het kozijn. Het is dus zeg maar de dikte van de binnenmuur waar dit zit. Ik heb behang eraf gehaald en een laag met denk ik verf ( hiervan zie je nog wat plekjes op de foto zitten) Maar idd misschien iets van tegeltjes gezeten
muurvlak van knauf. is ook wel leuk spul.
maar vooral als voor behandeling van dik behang/glasvlies/glasvlies behang.
foutje ik bedoel alsblastine. muurglad. https://www.verfwinkel.nl...UByQIgC8NcEhoCvZYQAvD_BwE
maar vooral als voor behandeling van dik behang/glasvlies/glasvlies behang.
foutje ik bedoel alsblastine. muurglad. https://www.verfwinkel.nl...UByQIgC8NcEhoCvZYQAvD_BwE
[ Voor 50% gewijzigd door miciel op 20-09-2021 13:08 ]
Met knauf krijg je het muurtje weer mooi strak, of een stukadoor laten doen. Je verf/behang werk ziet er dan wel veel strakker uit.
Het zijn te veel gaten/sleuven om met zo'n alebastine pakje aan de slag te gaan.
Het zijn te veel gaten/sleuven om met zo'n alebastine pakje aan de slag te gaan.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/MVGYBk1L04apSbGEaRi8h5B1.jpg?f=fotoalbum_large)