Hallo, wegens ik een nieuwe gsm hebt en nu een usb C aansluiting heb moet ik niet meer zoveel micro usb hebben.
Bij micro usb heb ik veel versleten wegens zoals van de action, goedkoop maar snel versleten.
ik krijg zoals op facebook reclame van merk ,monsterpowerplus, Op eerste gezicht goed wegens haaks maar lijkt mij dat dit gewoon alli doorverkoop is maar dan veel duurder is.:strip_exif()/f/image/agU6m9PZSgNBpjxrfUlgVkO1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb wel al op een site een draaibare kop usb c (vind dit al goed) en overbrengen van Ringke van microusb naar usb c
:strip_exif()/f/image/gG5WThaOPRdmM5PRw152CPWF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ACoupBMYzG2KWSdHEPGm1jC9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vraag ik welke, wat , waar rekening mee houden en reviews, voor niet voor zogezegd 15 euro uit te geven die minder kwaliteit heeft dan een action van 2 euro .....
Bij micro usb heb ik veel versleten wegens zoals van de action, goedkoop maar snel versleten.
ik krijg zoals op facebook reclame van merk ,monsterpowerplus, Op eerste gezicht goed wegens haaks maar lijkt mij dat dit gewoon alli doorverkoop is maar dan veel duurder is.
:strip_exif()/f/image/agU6m9PZSgNBpjxrfUlgVkO1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb wel al op een site een draaibare kop usb c (vind dit al goed) en overbrengen van Ringke van microusb naar usb c
:strip_exif()/f/image/gG5WThaOPRdmM5PRw152CPWF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ACoupBMYzG2KWSdHEPGm1jC9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vraag ik welke, wat , waar rekening mee houden en reviews, voor niet voor zogezegd 15 euro uit te geven die minder kwaliteit heeft dan een action van 2 euro .....