[Telenet ch6643e] Voedingskabel modem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Angelo1970
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-09-2021
Mijn dochter gaat op kot (=kamers 😀) en heeft hier een Telenet ch6643e modem staan, echter zonder voedingskabel. Welke moet ik kopen zonder dat ie ploft.

Angelo
...

Beste antwoord (via Angelo1970 op 18-09-2021 22:43)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het belangrijkst is de sticker met input voltage en amperage, en het symbool dat aangeeft wat de + en wat de - is.

Bij een modem van een provider zou ik het daar gewoon navragen. Als de tekst al onleesbaar is, klinkt het als een oud apparaat dat wellicht vervangen kan worden door een nieuwe met bijpassende voeding. Anders kunnen zij je misschien wel een nieuwe voeding opsturen (eventueel tegen vergoeding).

Ik neem aan dat je deze pagina al wel gevonden had?

Het wachtwoord is vaak terug te zetten naar standaard (die waarschijnlijk te vinden is in de handleiding) door het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 18-09-2021 22:30 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 09:43
Wat staat er op de sticker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:07
Wat zegt de handleiding? Wat zegt Google?

*knip*. Goed bedoeld, maar laat het modereren over aan de mods.

[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 20-09-2021 07:18 ]

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Angelo1970
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 19-09-2021
Sticker is al beetje vergaan, dus wachtwoord wordt ook een uitdaging
Input voltage +12vdc-;2.33 en dan onleesbaar

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het belangrijkst is de sticker met input voltage en amperage, en het symbool dat aangeeft wat de + en wat de - is.

Bij een modem van een provider zou ik het daar gewoon navragen. Als de tekst al onleesbaar is, klinkt het als een oud apparaat dat wellicht vervangen kan worden door een nieuwe met bijpassende voeding. Anders kunnen zij je misschien wel een nieuwe voeding opsturen (eventueel tegen vergoeding).

Ik neem aan dat je deze pagina al wel gevonden had?

Het wachtwoord is vaak terug te zetten naar standaard (die waarschijnlijk te vinden is in de handleiding) door het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 18-09-2021 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Angelo1970 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Nu is je vraag inmiddels beantwoord, maar let hierop bij het aanmaken van een volgend topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Telenet heeft de rare eigenschap om bij een verhuis te vragen de modem te laten hangen voor een volgende bewoner. Dat valt niet te controleren dus gewoon weggooien en bij Telenet aangeven dat er geen modem is, de technieker zal er dan waarschijnlijk een nieuwer model met leesbare wifi code en correcte voeding plaatsen. Je weet nooit wat er met dat ding gebeurt is, zeker als de voeding ontbreekt en je wil een internetverbinding voor studie dan ook niet laten afhangen van derdehands rommel van een ander.
Pagina: 1