Goedkoopste manier om bitcoin te kopen en versturen Celsius

Pagina: 1
Acties:

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 02:06
Dag allen,

Ik koop maandelijks een klein bedragje aan crypto. Voornamelijk zijn dat eth en btc. Ik koop nu via gemini (€3 aan transactionkosten) en het vervolgens naar Celsius te sturen om te staken.

Is dit de goedkoopste manier, of kan het nog goedkoper?

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-09 09:49
Via Bitvavo is één van de goedkoopste methodes. Als ik me niet vergist staked Bitvavo trouwens al automatisch voor jou dus dan moet je het nog niet eens naar een ander platform sturen.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spiritsoul schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:24:
Dag allen,

Ik koop maandelijks een klein bedragje aan crypto. Voornamelijk zijn dat eth en btc. Ik koop nu via gemini (€3 aan transactionkosten) en het vervolgens naar Celsius te sturen om te staken.

Is dit de goedkoopste manier, of kan het nog goedkoper?
Je kan naar Nexo via SEPA EUR overmaken en van EUR-->BTC swappen en dan 1x gratis per maand of meer (afhankelijk van je loyalty class) naar celsius versturen.

[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 22-09-2021 14:25 . Reden: typo ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:11

Wom

cooLopke schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 23:37:
Via Bitvavo is één van de goedkoopste methodes. Als ik me niet vergist staked Bitvavo trouwens al automatisch voor jou dus dan moet je het nog niet eens naar een ander platform sturen.
Staking rewards bij Celcius liggen wel hoger voor bijv. BTC en ETH, dus daarom kan dat interessanter zijn. Maar ikzelf maak mijn Euro's ook over naar Bitvavo, om mijn DCA daarna te versturen naar Celcius. Dan heb je enkel de fees voor de transfer.

Overigens gaat Celcius in de nabije toekomst ook direct swapping via hun wallets aanbieden. Dan kun je dus iets met lage fees naar Celcius sturen en dan omzetten naar BTC/ETH/watjewilt.

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 22-09-2021 15:03 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen