Ik heb een MSI GP62 2QE Leopard Pro
Hier zit van origine een cd-dvd read write drive in.
Nu heb ik er ooit een HDD caddy in gekocht en er een hd in geplaatst.
Tijdje terug de HD eruit gehaald en een kingston 960 SSD erin
Nu voor t eerst weer de snelheden gemeten met Crystaldisk Mark (omdat ik de M2 ssd 128 g vervangen heb voor een 500G ) en geschrokken van de traagheid van de Kingston.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ySkGr8g26mcTsmJcPeGlpE2E.jpg?f=user_large)
De Kingston staat bekend om iets tragere snelheden maar in crystaldisk info zie ik staan ::no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lvIaqdpTCcq9BhOQQnfRioug.jpg?f=user_large)
Weet iemand of ik die SATA/300 serieus moet nemen?
De kingston kan SATA600 aan...nu is de vraag of de Sata aansluiting van de MSI op die plek (cd drive) 300 of 600 heeft (alle andere sata erin hebben 600...of kan t aan de caddy liggen ??? en moet ik een andere caddy kopen???
Thanks in advance
Hoop dat iemand er duidelijkheid in kan geven
Hier zit van origine een cd-dvd read write drive in.
Nu heb ik er ooit een HDD caddy in gekocht en er een hd in geplaatst.
Tijdje terug de HD eruit gehaald en een kingston 960 SSD erin
Nu voor t eerst weer de snelheden gemeten met Crystaldisk Mark (omdat ik de M2 ssd 128 g vervangen heb voor een 500G ) en geschrokken van de traagheid van de Kingston.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ySkGr8g26mcTsmJcPeGlpE2E.jpg?f=user_large)
De Kingston staat bekend om iets tragere snelheden maar in crystaldisk info zie ik staan :
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lvIaqdpTCcq9BhOQQnfRioug.jpg?f=user_large)
Weet iemand of ik die SATA/300 serieus moet nemen?
De kingston kan SATA600 aan...nu is de vraag of de Sata aansluiting van de MSI op die plek (cd drive) 300 of 600 heeft (alle andere sata erin hebben 600...of kan t aan de caddy liggen ??? en moet ik een andere caddy kopen???
Thanks in advance
Hoop dat iemand er duidelijkheid in kan geven
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra