Vraag

• G-J GAMES
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 01-02-2023
(Thanks tweakers na dat ik de cookies accepteerde werd al mijn tekst verwijderd)
Take 2:

Ik heb een ps4 controller voor mijn pc gekocht zodat ik race spellen en CoD makkelijker kan spelen.
Nu heeft hij al een paar maanden dat de rechter joystick input detect zonder dat ik hem aanraak.

Ik heb nu al meerder keren hem schoon geblazen en vandaag een nieuwe joystick erin gesoldeerd.

Maar het probleem is er nu nog steeds :( :'( .

Ik heb hem volgens mij met kerst 2019 gekocht voor 50€+ echter zijn de gebruiks uren vrij laag dus is het uiterst zonde om weer 50€ uittegeven voor een nieuwe of betere xbox versie.

weet er iemand waar het nog aan kan liggen? Of kan het de bluetooth dongle zijn(lijkt mij zeer onwaarschijnlijk)?

Live a fun life and dont be an asshole

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtoubi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 00:07
Beste G-J Games,

Ik heb dit probleem ook gehad, ik heb contact gezocht met Sony en met Amazon. Sony gaf aan dat ik mijn controller eerst door een aantal stappen moest loodsen alvorens vastgesteld kon worden dat het aan de controller lag. Ik heb de stappen uitgevoerd en de controller was nog steeds defect.

Ik heb mijn controller teruggestuurd richting Amazon en gebruik gemaakt van de 2 jaar garantie die je krijgt bij het aankoop van zulke producten.Volgens mij maakt het niet uit waar je de controller gekocht hebt zolang er een systeem in plaats is om deze terug te sturen/brengen naar de plek waar je deze gekocht hebt. Je kan de winkel altijd bellen met de vraag hoe en waar stuur ik mijn controller terug, en wanneer wordt het geld teruggestort.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.

PS: Ben momenteel aan het kijken om een een nieuwe PS4 controller aan te schaffen, maar de cyber monday aanbiedingen zijn er helaas niet voor dit product