Ik las dat je een LSD schermpje op je printerpoort moest aansluiten.. Maar wat nou als je ook een printer hebt? Hoe doen jullie dat? Met een switchbox?
Ik heb hier 3goed werkende (LPT) printers liggen dus ik ga geen usb printer kopen
De flauwe opmerkingen komen ook omdat dit een simpele vraag is en je het ook nog eens over LSD hebt ipv LCD. Maar goed, je kan dus kiezen voor een switchbox, maar dit zorgt dat je steeds je proggie van je lcd opnieuw moet opstarten omdat je moet resetten. Eeen tweede poort is dus de meest effectieve oplossing.Op zondag 19 augustus 2001 23:32 schreef Sabbath het volgende:
Ik las dat je een LSD schermpje op je printerpoort moest aansluiten.. Maar wat nou als je ook een printer hebt? Hoe doen jullie dat? Met een switchbox?
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Typo's mogen toch??
Ik dacht dat er mischien iemand een spectaculair idee had om het geheel op een poort aan te sluiten... Niet dus, oke dan wordt het tyd voor een 2e printerpoort
Ik dacht dat er mischien iemand een spectaculair idee had om het geheel op een poort aan te sluiten... Niet dus, oke dan wordt het tyd voor een 2e printerpoort
Euhmmmm, neem dan wel 1 op ISA.
PCI kaartjes worden geregeld via windows, en dat zal dus niet werken met bv Smartie.
PCI kaartjes worden geregeld via windows, en dat zal dus niet werken met bv Smartie.
And The Only One
Op zich werken die dingen wel redelijk, maar vaak zijn het geen ECP poorten die je krijgt, en kaarten die je 2 poorten geven willen vaak ook twee sloten in beslag nemen (een plaatje met aansluiting die met kabel naar kaart met aansluiting loopt).
Werking verder makkelijk. Gewoon LPT1 t/m LPT3.
Dat LSD scherm zal af en toe wel allemaal rare kleurtjes geven, niet?
You can't have everything. Where would you put it?
LOLOp maandag 20 augustus 2001 00:14 schreef tweakerbee het volgende:
Maareuh, gewoon printerpoort bijkopen.
Zoals men hier al zegt
De meeste progies willen toch alleen maar de EPP modus.Op maandag 20 augustus 2001 00:14 schreef tweakerbee het volgende:
Op zich werken die dingen wel redelijk, maar vaak zijn het geen ECP poorten die je krijgt, en kaarten die je 2 poorten geven willen vaak ook twee sloten in beslag nemen (een plaatje met aansluiting die met kabel naar kaart met aansluiting loopt).
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik kan er toch ook nix aan doen dat ik een typo maakte
sjeez... In de topic staat het wel goed!!! 
memo: Je geposte bericht minstens 5x controleren op typo's
memo: Je geposte bericht minstens 5x controleren op typo's
lpt poort via de usb (converter) kan ook tegenwoordig...Op maandag 20 augustus 2001 00:19 schreef Phreak het volgende:
[..]
LOL
Maareuh, gewoon printerpoort bijkopen.
Zoals men hier al zegt
een extra LPT poort kopen ? zijn gewoon (ISA) uitbreidingskaarten
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1