"Never settle for average, when you were born to stand out!"
Vraag
Alle reacties
Zit het niet eerder in een te grote bestandsgrootte? https://faq.whatsapp.com/...and-it-wont-send/?lang=nl
Nee, want ik heb dit dus al bij meerdere filmpjes gehad, dat hij knipt bij 6min 20secNielson schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:33:
Zit het niet eerder in een te grote bestandsgrootte? https://faq.whatsapp.com/...and-it-wont-send/?lang=nl
[ Voor 5% gewijzigd door The_Prodigy1982 op 18-09-2021 16:17 ]
Heb je al geprobeerd om met een video converter (zoals deze) het bestand te verkleinen?The_Prodigy1982 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:03:
Ik weet niet of ik de enige ben met dit probleem, maar wanneer ik een video (lokaal opgeslagen op mijn iPhone, waarbij ik dus de bron ben) via WhatsApp naar iemand stuur, - dus niet via via -, dan lijkt de maximale tijdslimiet voor de video 6m20sec te zijn.
- Hebben jullie dit probleem ook?
En zo nee, hoe kan ik dit oplossen?
De maximale grootte om te verzenden via WhatsApp lijkt 16 MB te zijn, maar het zou ook kunnen dat WhatsApp er automatisch van uit gaat dat bestanden langer dan 6 minuten die bestandsgrootte gaan overschrijden en daarom op voorhand het bestand niet verstuurd of afkapt.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Sorry, wat ik vergeten ben te vermelden... ik kreeg van de week van iemand (ik weet helaas niet meer wie) een filmpje toegestuurd van zo'n 18min.
Het is dus echt iets dat zich bij mij afspeelt, en zoals gezegd is het me al vaker voorgekomen met verschillende filmpjes dat ze worden ingekort naar 6m 20sec.
(heeft dus niks met grote te maken... 3 verschillende filmpjes zijn op 6min20sec niet allemaal even groot)
Het is dus echt iets dat zich bij mij afspeelt, en zoals gezegd is het me al vaker voorgekomen met verschillende filmpjes dat ze worden ingekort naar 6m 20sec.
(heeft dus niks met grote te maken... 3 verschillende filmpjes zijn op 6min20sec niet allemaal even groot)