Verf omgevallen in achterbak auto

Pagina: 1
Acties:

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:40
Hi,

Ik heb helaas een pot verf laten omvallen in mijn achterbak. Nu hebben we inmiddels de klep schoongekregen met veel water, maar krijgen we het moeilijk uit het plastic. Het is watergedragen verf. Iemand tips?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cllUYloCYyjY-hHkqbG_07bQWeI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4PJ6lfk2e73FWs8zCAS2kUsr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cDFpxht_dBthUnQ0kfVF9g-6vpo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGLHQnhKQz4voeteqoOrgs4T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z09znDEB_kmg_5IeELzTe7SJzXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DphIANVq3fFnwNC1NZD09n33.jpg?f=fotoalbum_large

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Alcohol / spiritus kan je watergedragen verf mee verdunnen. Of het helemaal schoon gaat worden durf ik niet te zeggen, maar wordt wel minder.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Meer water gebruiken. Voorzichtig poetsen met nagelborstel. En met een waterzuiger met smalle spleetmond het water wegzuigen. Wel oppassen dat er geen water onder de bekleding blijft zitten. Vooral niet op laten drogen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:21
Klinkt misschien gek, maar probeer eens WD40 als je dat hebt. (Bij Action vaak in de aanbieding).

even goed insprayen, en ik vermoed dat het vrij gemakkelijk gaat met een microvezeldoek oid.

• sebastiebas
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-12-2024
Toevallig een stoomreiniger die je kan gebruiken/lenen?
Schoonvader heeft dit zelfde euvel ook eens gehad.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:18

Speedmaster

Make my day...

Even langs de sloop en andere Opel onderdelen halenβ€¦πŸ˜ˆπŸ˜‡πŸ™ˆ

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 22:53
Zal zooi demonteren en buiten de auto schoonmaken. Aandacht moet gaan naar de stoelen.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• XnbX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-11 21:54
Speedmaster schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:35:
Even langs de sloop en andere Opel onderdelen halenβ€¦πŸ˜ˆπŸ˜‡πŸ™ˆ
Het is een volkswagen.

Zoals andere zeggen. Nog een keer met water en niet laten drogen maar opdeppen of opzuigen.
Eigenlijk ben je continu de verf aan het verdunnen. Totdat er geen verf meer is.

• Wessel0101
Dank voor de tips! Ik ga het een en ander proberen

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32
Dat plastic op de foto's is toch buiten zicht?

Met veel water boenen zoals hierboven gezegd. Of gewoon laten voor wat het is als het toch maar de kofferbak is.

• Wessel0101
Het is een lease auto. Zou hem wel in originele staat willen terug geven :-)

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 18:25
Geen tips, wel veel succes met schoonmaken, pokkeklus :X
Pagina: 1