Alcohol / spiritus kan je watergedragen verf mee verdunnen. Of het helemaal schoon gaat worden durf ik niet te zeggen, maar wordt wel minder.
Meer water gebruiken. Voorzichtig poetsen met nagelborstel. En met een waterzuiger met smalle spleetmond het water wegzuigen. Wel oppassen dat er geen water onder de bekleding blijft zitten. Vooral niet op laten drogen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Klinkt misschien gek, maar probeer eens WD40 als je dat hebt. (Bij Action vaak in de aanbieding).
even goed insprayen, en ik vermoed dat het vrij gemakkelijk gaat met een microvezeldoek oid.
even goed insprayen, en ik vermoed dat het vrij gemakkelijk gaat met een microvezeldoek oid.
Toevallig een stoomreiniger die je kan gebruiken/lenen?
Schoonvader heeft dit zelfde euvel ook eens gehad.
Schoonvader heeft dit zelfde euvel ook eens gehad.
Even langs de sloop en andere Opel onderdelen halenβ¦πππ
Zal zooi demonteren en buiten de auto schoonmaken. Aandacht moet gaan naar de stoelen.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Het is een volkswagen.Speedmaster schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:35:
Even langs de sloop en andere Opel onderdelen halenβ¦πππ
Zoals andere zeggen. Nog een keer met water en niet laten drogen maar opdeppen of opzuigen.
Eigenlijk ben je continu de verf aan het verdunnen. Totdat er geen verf meer is.
Dank voor de tips! Ik ga het een en ander proberen
Dat plastic op de foto's is toch buiten zicht?
Met veel water boenen zoals hierboven gezegd. Of gewoon laten voor wat het is als het toch maar de kofferbak is.
Met veel water boenen zoals hierboven gezegd. Of gewoon laten voor wat het is als het toch maar de kofferbak is.
Het is een lease auto. Zou hem wel in originele staat willen terug geven :-)
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/4PJ6lfk2e73FWs8zCAS2kUsr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wGLHQnhKQz4voeteqoOrgs4T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DphIANVq3fFnwNC1NZD09n33.jpg?f=fotoalbum_large)