Toon posts:

Lenoxx Power I of RioVolt/Soul MP3 CD-Speler???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lenoxx Power I = 329,00
RioVolt = 479,00

zijn de extra functies op de riovolt/soul zoals betere schokbestendigheid, wma ondersteuning en het up to date houden van de speler dmv flashen het prijsverschil waard?
heeft iemand zelf ervaring met deze twee?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=33] :).

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Ik vind de bediening van de Soul/RioVolt zoveel beter......

Ik heb nu de Lenoxx Power 1 in huis liggen.... Heel mooi aparaat, maar de bediening is net zoals de oude lenoxx, maar ipv nummertjes (1 t/m 16) zie je ID3tag (die niet supersnel laad)...

Bij de Soul/RioVolt krijg je gewoon heel menu waar alles gewoon duidelijk is (dit is nog beter bij de Exonion!).

Wil je gebruikersgemak en heb je f 150,- over. Kies RioVolt.... Zit je toch niet ruim bij kas.... En speel je gewoon je hele cd af en boeit het je niet echt wat voor muziek je op hebt (als het maar muziek is) Kies Lenoxx.....

Maar als je zoals ik soms maar 1 nummertje zoekt op een MP3CD kies dus RioVolt/Soul/Exonion

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik heb de Riovolt, ben er op zich erg tevreden over, maar bij mij (en een vriend) heeft hij nog NOOIT veertien uur met z'n batterijen gedaan, hoewel dit toch uit meerdere tests (onafhankelijk) bleek... Ik ga maar eens bellen met mp3cdspeler.nl

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Overweeg idd ook de Havin Exonion

www.mp3spelers.nl heeft hm (producten > waitec/havin)