Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Qnap backup software

Pagina: 1
Acties:

• MadBull
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09-2021
Hallo allemaal,

Ik heb jaren gebruik gemaakt van een synology met cloud station backup. Het is een backup service die het mogelijk maakt om backups van bestanden van meerdere client computers met verschillende accounts over internet naar een nas te synchroniseren.

Het is een standaard gratis pakket op de synology nas en je gebruikt een agent op elke client pc van waar je bestanden wil backuppen.

Nu heb ik een qnap in gebruik genomen ter vervaning van de synology.
Ik heb meerdere backup producten geprobeerd (qsync, hyperbackup, owncloud) maar niks werkt echt goed. Heeft iemand een goedkoop alternatief voor cloud station backup voor op een qnap?

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:27

SpamLame

niks

Waarom ben je van Synology afgestapt als deze (iig vanuit backup pov) voldeed?

Opties
VPN icm QNAP Netbak?
QNAP verkopen en Synology kopen.

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:15
Wat is je probleem met Qsync? Hier werkt het prima. De eerste versie die begin vorig jaar installeerde was bagger. Maar nu werkt het prima. Alleen de onnodige melding "woehoe! Ik ben ook gestart bij het starten van je PC!!!!!" Is hinderlijk. Mja, dat is 1 venster sluiten en 1 melding wegmikken per reboot.

Overigens heb ik oon nog een oude Syno draaien met Cloudstation. Die werkt nog steeds goed, maar is een beetje out-of-date.. Lang leve de firewall.

Addicted to silent computing