Edit: heel topic voor niks geweest... heb zelf niet goed gekeken
Hier las ik dat het kapsel op "6th page, 1st row, 3rd column" moet staan. Klopt ook. Ik heb 'm alleen nooit aangeklikt omdat in de miniatuur het uit 1 stuk bestaat i.p.v. staartjes.

--------
In mijn Nintendo Wii kan ik via het "Mii wedstrijdkanaal" => "showplein" allerlei Mii's zien die andere mensen hebben gemaakt. Daarin komen best veel voor met dit kapsel:

Ik wil dit kapsel ook heel graag gebruiken voor een Mii
Echter, dit kapsel komt niet voor in het ingebouwde "Mii-kanaal" van de Wii waar je Mii's kan maken. Hoe hebben ze dit kapsel kunnen gebruiken en hoe kan ik het gebruiken voor een eigen Mii?
Als ik de Mii van het showplein importeer komt 'ie in mijn "Mii-kanaal" te staan, maar is hij niet aanpasbaar omdat ik 'm niet zelf heb gemaakt. Hij is echter wel speelbaar is spellen zoals Wii Play dus het is een geldige Mii.
Ik wil de geïmporteerde niet houden omdat 'ie qua ogen/mond/grootte erg uit de toon valt, ik wil dat ze een uniforme uitstraling hebben.

--------
In mijn Nintendo Wii kan ik via het "Mii wedstrijdkanaal" => "showplein" allerlei Mii's zien die andere mensen hebben gemaakt. Daarin komen best veel voor met dit kapsel:

Ik wil dit kapsel ook heel graag gebruiken voor een Mii
Als ik de Mii van het showplein importeer komt 'ie in mijn "Mii-kanaal" te staan, maar is hij niet aanpasbaar omdat ik 'm niet zelf heb gemaakt. Hij is echter wel speelbaar is spellen zoals Wii Play dus het is een geldige Mii.
Ik wil de geïmporteerde niet houden omdat 'ie qua ogen/mond/grootte erg uit de toon valt, ik wil dat ze een uniforme uitstraling hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Josefien op 18-09-2021 02:40 ]