bestaan ze nog en vaar vind ik die? in utrecht bv?
heb het hier over arcade hallen en geen gokhallen.
heb het hier over arcade hallen en geen gokhallen.
Shufflepuck heet dat geloof ik. Best koel ja.Op zondag 19 augustus 2001 23:39 schreef CV_SmileY het volgende:
Ik ben alleen veslaafd aan dat spel waar je 1v1 met die 'zwevende'-schijf moet kaatsenkent iemand dat?
De tafel waar je dat op speelt heeft allemaal kleine gaatjes waar lucht uitkomt zodat de schijf (half) in de lucht blijft. Gaat errug snel, maar's zeker cool
Voor de rest heb ik mijn eigen pc
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Het heeft volgens mij niet echt een naam, hier heet het airhockey..Op zondag 19 augustus 2001 23:41 schreef Alpine het volgende:
[..]
Shufflepuck heet dat geloof ik. Best koel ja.
Niet gewoon AirhockeyOp zondag 19 augustus 2001 23:41 schreef Alpine het volgende:
Heal the internet ...
Ja, is te vinden in Scheveningen en zandvoort.Op zondag 19 augustus 2001 23:39 schreef CV_SmileY het volgende:
Ik ben alleen veslaafd aan dat spel waar je 1v1 met die 'zwevende'-schijf moet kaatsenkent iemand dat?
De tafel waar je dat op speelt heeft allemaal kleine gaatjes waar lucht uitkomt zodat de schijf (half) in de lucht blijft. Gaat errug snel, maar's zeker cool
Voor de rest heb ik mijn eigen pc
Bier, Whiskey en Metal!!
Sega rally met 8 man kan in Scheveningen ook (althans 1,5 jaar geleden voor het laatst geweest.) Kon in A'dam ook.Op zondag 19 augustus 2001 23:58 schreef Lord_Mithril het volgende:
hier zijn volgens mij de laatste echt arcade hallen al jaren geleden uitgestorven. in engeland hebben ze ze nog wel d8 ik. anders word het toch amerika ofzo. daar kan je sega rally spelen met 8 mensenhoezo multiplayer? en als iemand je verslaat kan je hem tenmiste voor zn bek rammen
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat een spel als Quake (een speciale versie natuurlijk) ook wel gaaf is op de arcade.hier zijn volgens mij de laatste echt arcade hallen al jaren geleden uitgestorven. in engeland hebben ze ze nog wel d8 ik. anders word het toch amerika ofzo. daar kan je sega rally spelen met 8 mensen hoezo multiplayer? en als iemand je verslaat kan je hem tenmiste voor zn bek rammen
Wow, wow, wow.... ff gas terug svp...Op maandag 20 augustus 2001 00:24 schreef Codin het volgende:
de games die daar te spelen zijn kunnen niet meer tippen aan de kwaliteit van de games die je tegenwoordig thuis speelt.
Vroeger was dat net andersom. Maar tegenwoordig is het een omgekeerde wereld.
Heal the internet ...
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
nu niet meer is echt jammer nu nog maar met 2man sega rally.Op maandag 20 augustus 2001 00:03 schreef fulgore het volgende:
[..]
Sega rally met 8 man kan in Scheveningen ook (althans 1,5 jaar geleden voor het laatst geweest.) Kon in A'dam ook.
"If u do something do it with style, or do it at all."
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
AirhockeyOp maandag 20 augustus 2001 07:49 schreef HlpDsK het volgende:
airhocky is echt cool
Heal the internet ...
Op eBay stond een UMK3 kast voor $450.. ik heb er nog over gedacht om erop te bieden, maar volgens mij is het vervoer voor zo'n ding vanuit de US niet te betalen.Op maandag 20 augustus 2001 07:51 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Airhockey
Anyway, ik moet maar eens een onderzoek beginnen om te achterhalen waar ik een originele Gauntlet en/of Timepilot machine te pakken kan krijgen. Natuurlijk is een MK of Killer Instinct ook niet slecht
Was toch dat F1 spel van segaOp maandag 20 augustus 2001 10:46 schreef weareborg het volgende:
vroeger speelde in in vlissingen altijd ridge racer en later ook virtua racer (heette dat zo?)
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Pfffff... de helft speel ik thuis op mun DreamcastOp maandag 20 augustus 2001 04:20 schreef kyle2k het volgende:
Hier is het nog volop...
Daytona Usa
Sega Rally 2
Trill driver2
Colsano Italy
KoF millenium Fight
Snk vs Capcom2
Gundam Xtreme
Virtue Tennis2
ParaPara Dance
Keyboard mania
Guitar Freaks
Time Crisis 2
Ninja Assault
Confidential Mission
Gunblade
Tokyo cops
wooooohooooooooooooooooooo
maak ik jullie jaloers?
hehehe
" Play the violent strings of my symphony "
Je doelt op VR, oftewel Virtua Racing? Die is echt vet. Zelfs op mijn 32X roeleert hij vreselijk. Nix automaten, gewoon lekker afremmen door van 7 naar 5 terug te schakelen!Op maandag 20 augustus 2001 15:11 schreef Copycat het volgende:
Was toch dat F1 spel van sega
Heal the internet ...
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik ben dat totaal met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd.Op maandag 20 augustus 2001 00:29 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Wow, wow, wow.... ff gas terug svp...
Het is een feit, dat je thuis met de megaPC's van tegenwoordig ontzettend goede kwaliteit spelen kunt doen. UT en andere FPS zijn daar slechts een klein voorbeelden van.
Toch is er een wezelijk verschil tussen thuis op je toetsenbord naar een 21" monitor te staren of de 'real-thing' in de arcade te spelen. Thuis stap je niet in een 'echte' auto of sta je met een gun in je handen te schieten op de bad guys. Over het flipperen zal ik het maar niet hebben.
Games vind ik zowel op de PC als in de arcade mooi, maar de 1 kan echt de ander niet vervangen. Natuurlijk denkt (helaas) niet iedereen er zo over...
Verwijderd
Het heet airhockey.Op zondag 19 augustus 2001 23:41 schreef Alpine het volgende:
[..]
Verwijderd
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Het Circus bedoel je... Helaas valt dat van die bende apparaten beneden wel tegen. Het is eigenlijk meer letterlijk een bende daar!Op maandag 20 augustus 2001 21:07 schreef goku13 het volgende:
ga eens naar zandvoort vlak bij grandorado daar heb je een gokhal boven en een hele bende speel apperaten beneden!!!!!
Heal the internet ...
ik woon in schoonhoven, maar ik zit in utrecht op school. kom daar dus iedere dag.Op maandag 20 augustus 2001 15:25 schreef Largow het volgende:
offtopic
he weareborg,
Ik neem aan dat jij in utrecht woont.
Waar haal jij je hardware? Computerland is "nogal" amateuristisch, en paradigit vooral duur....
Tips?
/offtopic
Largo
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq