Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een telelens om objecten vanop een grote afstand te kunnen fotograferen. Dit zodanig dat de objecten en de gebeurtenissen nog scherp genoeg in beeld zijn. De afstand zal tussen mij en de objecten zal toch zeker een 100/150m zijn, zoniet meer.
Wat is je budget?
Toch liefst niet te veel, een honderd euro? Is dit realistisch?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een beginner op het gebied van fotografie, dus geen voorkeur voor merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een fototoestel met krachtige lens om objecten in hun natuurlijke habitat te fotograferen vanop grote afstand.
Deze stond eerst in Fotografie (Advies over telelens), maar mocht daar blijkbaar niet...
Ik zoek een?
Ik zoek een telelens om objecten vanop een grote afstand te kunnen fotograferen. Dit zodanig dat de objecten en de gebeurtenissen nog scherp genoeg in beeld zijn. De afstand zal tussen mij en de objecten zal toch zeker een 100/150m zijn, zoniet meer.
Wat is je budget?
Toch liefst niet te veel, een honderd euro? Is dit realistisch?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een beginner op het gebied van fotografie, dus geen voorkeur voor merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een fototoestel met krachtige lens om objecten in hun natuurlijke habitat te fotograferen vanop grote afstand.
Deze stond eerst in Fotografie (Advies over telelens), maar mocht daar blijkbaar niet...
[ Voor 5% gewijzigd door azerty op 18-09-2021 00:10 ]