Lijst toegang specificeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pholte20
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik wil verschillende bedrijven autoriseren om items in te dienen (afrekenstaten) via een sharepointlijst. De bedrijven mogen niet de ingediende items van anderen zien maar ik wil wel dat mensen uit mijn bedrijf een totaal lijst hebben en in kunnen zien. Het mooist zou zijn als ik echt alles in dezelfde lijst kan laten indienen maar de autorisaties zo kan regelen dat de bedrijven alleen hun eigen ingediende items kunnen inzien. Hoe kan ik dit binnen 1 lijst regelen?

Alle reacties

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Klinkt vaag.
Wat wil je precies bereiken? Wat is je doel?
(En laat "sharepointlijst" er even uit. Het begint niet met een tool, het begint met wát je wil bereiken en waarom.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• pholte20
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik wil dat bedrijven afrekenstaten (PDF bijlagen) op een centrale plek kunnen indienen met kenmerken eraan zoals: bedrijfsnaam, projectnummer, bedrag, datum ingediend zodat ik centraal overzicht heb van alle afrekenstaten die door alle bedrijven zijn ingediend. De afrekenstaten gaan vervolgens een goedkeuringsflow in waarbij statussen gewijzigd worden zodat ik van elke afrekenstaat kan zien wat de status is. Tenslotte worden de afrekenstaat afgehandeld.
Ovder dit hele proces wil ik rapportages kunnen maken over het geheel maar ook per bedrijf.

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Even snel gekeken (lees: Gegoogled), het lijkt er op of Bouw7 een oplossing heeft op basis van Exact:
https://www.exact.com/nl/software/exact-bouw7
https://support.bouw7.nl/nl/articles/3009431-afrekenstaat

Misschien is dat wat je zoekt. Anders zou ik sowieso ook even bij je branche organisatie te raden gaan. Je kunt beter beginnen bij wat de concullega's gebruiken, dan zelf het wiel proberen opnieuw uit te vinden.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.