Life goes as it goes.
Verwijderd
MSI MS-K7T-266 Pro Socket A /VIA 399,00
AMD Athlon 1200 T-Bird 266 Mhz FSB 345,00
Ik heb dit mobo zelf ook en bij mij loopt het echt als een trein. Schijnt ook een zeer goed OC bordje te zijn
AMD Athlon 1200 T-Bird 266 Mhz FSB 345,00
Ik heb dit mobo zelf ook en bij mij loopt het echt als een trein. Schijnt ook een zeer goed OC bordje te zijn
Verwijderd
Sorry hoor, maar dit vind ik wel een domme vraag. Zo kan toch geen mens je helpen. Wat gaat hij met zijn machine doen? Lijkt me wel een handige vraag op dit moment, maar dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen hoop ik.
Gamen!Op zondag 19 augustus 2001 23:23 schreef wildmedia het volgende:
Wat gaat hij met zijn machine doen?
Life goes as it goes.
nou reken maar gauw 50-100 piek voor en cooler
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Wat denk je van het geheugen 
dat plankje dat genoemd word dat lust aleen maar DDR geheugen en zo te horen zit dat niet in zijn huidige pc..
dat plankje dat genoemd word dat lust aleen maar DDR geheugen en zo te horen zit dat niet in zijn huidige pc..
Eeuwige n00b
[topic=154891/1/50]
Deze vragen komen bijna dagelijks voorbij, dus zoek een beetje rond wat mensen van bepaalde CPU's/mainboards vinden. Lees wat reviews en bekijk de pricewatch eens voor de prijzen : www.tweakers.net/pricewatch
Deze vragen komen bijna dagelijks voorbij, dus zoek een beetje rond wat mensen van bepaalde CPU's/mainboards vinden. Lees wat reviews en bekijk de pricewatch eens voor de prijzen : www.tweakers.net/pricewatch
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()