Google Nest reageert wispelturig op commando's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naffigator
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 15:21
Mijn vraag
Mijn Google Nest heeft sinds een week of 2 kuren. Bij elk commando zijn er 3 mogelijkheden.
1. mijn gesproken commando komt in de display en het commando wordt meteen uitgevoerd. Dat is uiteraard zoals het hoort.
2. mijn gesproken commando komt niet in de display, maar na ongeveer 10 tot 25 seconden wordt het toch uitgevoerd. Daar zou ik nog mee kunnen leven
3. Mijn gesproken commando verschijnt niet in beeld en ik hoor de assistent zeggen"Er is iets fout gegaan, probeer het over een paar seconden opnieuw" Als je dat dan doet is het weer volledig willekeurig welk van de 3 bovenstaande opties het zal worden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
google nest, ziggo modem, tplink 3 wifi mesh punten, google home app op een samsung s20

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn modem/router is opnieuw gestart, mijn google home app is up to date, de nest zelf is opnieuw gestart. Ik heb de nest al een keer de wifi laten vergeten en opnieuw ingesteld. Alle mesh wifipunten zijn up to date en ook al een keer opnieuw gestart.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naffigator
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 15:21
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn ervaring heeft het vooral te maken met de stabiliteit en snelheid van je wifi waarmee de Nest verbonden is. Probeer eens het ding te verplaatsen naar een andere plek; als daarmee je problemen zijn opgelost heb je je je antwoord.