Mijn vraag
Ik heb sinds vandaag een nieuwe PC en office 365 via mijn werk kunnen downloaden.
Maar nu krijg ik bij elke Word en Excel file die ik open een melding voordat ik het bestand mag bewerken dat ik een vertrouwelijkslabel moet toevoegen aan het bestand. Dan selecteer ik bijvoorbeeld public of general en dan mag ik het bestand bewerken.
/f/image/7gwXDANnjNoMEl2a10qGN5jE.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ca2vJRFAgSzU10ggUR2itlnG.png?f=user_large)
Oftewel bloed irritant.
Heeft iemand enig idee hoe je dit moet uitschakelen?
Op m'n vorige PC had ik ook een licentie via werk en had ik deze melding niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 365 met een licentie van mijn werk.
Ik heb tijdens de installatie aangevinkt dat mijn organisatie niet mijn apparaat mag beheren.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google, YouTube, instellingen doorspitten van het "vertrouwenscentrum" in Excel zelf.
Ik heb sinds vandaag een nieuwe PC en office 365 via mijn werk kunnen downloaden.
Maar nu krijg ik bij elke Word en Excel file die ik open een melding voordat ik het bestand mag bewerken dat ik een vertrouwelijkslabel moet toevoegen aan het bestand. Dan selecteer ik bijvoorbeeld public of general en dan mag ik het bestand bewerken.
/f/image/7gwXDANnjNoMEl2a10qGN5jE.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ca2vJRFAgSzU10ggUR2itlnG.png?f=user_large)
Oftewel bloed irritant.
Heeft iemand enig idee hoe je dit moet uitschakelen?
Op m'n vorige PC had ik ook een licentie via werk en had ik deze melding niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Office 365 met een licentie van mijn werk.
Ik heb tijdens de installatie aangevinkt dat mijn organisatie niet mijn apparaat mag beheren.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google, YouTube, instellingen doorspitten van het "vertrouwenscentrum" in Excel zelf.