Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterwijw
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20-09-2021
Help! Ik ben op zoek naar een goede lavalier microfoon. Het zal worden gebruikt worden voor audio opnemen van meestal stemmen. Ik ga het gebruiken om filmpjes betere audio te geven. Het zal worden gebruikt worden op een spiegelreflexcamera. In dit gedeelte ligt niet mijn expertise dus graag hulp, hoe goedkoper hoe beter enigszinds als de kwaliteit maar echt goed is.

Eisen(indien mogelijk):
-minstens 4 uur meegaan
-onder de 200 EU
-gemakkelijk

Laat mij graag weten wat ik het beste kan doen :D

Beste antwoord (via FeaR op 13-10-2021 21:54)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies zijn er de aankoopadviesfora. Ik moet zeggen dat ik niet durf te zeggen of dit specifieke topic onder Consumentenelektronica dient te vallen of Fotografie. In deze vorm gaat het topic sowieso op slot. Een lijstje met eisen/wensen posten en ons het zoekwerk laten doen is niet de bedoeling. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet, minimaal een short list van wat er zelf al gevonden is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies zijn er de aankoopadviesfora. Ik moet zeggen dat ik niet durf te zeggen of dit specifieke topic onder Consumentenelektronica dient te vallen of Fotografie. In deze vorm gaat het topic sowieso op slot. Een lijstje met eisen/wensen posten en ons het zoekwerk laten doen is niet de bedoeling. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet, minimaal een short list van wat er zelf al gevonden is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.