Filter iOS/Android in smartphones

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:26
Binnen de mobiele devices kan je selecteren op een versie van het besturingssysteem. Hier staan meerdere opties. Je bent soms best wel even aan het klikken voordat je wel/niet bepaalde opties hebt uitgesloten.

Bij de CPU's kan je selecteren AMD/Intel. Je hebt zo een makkelijk meta-filter om een een producent uit te sluiten. Ik zou zo'n filter ook willen hebben bij de mobiele telefoons: iOS/Android.

Op die manier kan je snel Apple devices of Android devices uitsluiten.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
In principe kan je ook Apple selecteren bij merken en die wel/geen toggle gebruiken natuurlijk

https://tweakers.net/smar...lKVoYGBkBuUWZyqm8mUN6gFgA

[ Voor 47% gewijzigd door 418O2 op 17-09-2021 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Goed punt. Was me nog niet opgevallen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Korvaag schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:07:
Ik zou zo'n filter ook willen hebben bij de mobiele telefoons: iOS/Android.
Vergeet KaiOS niet ;) , zijn er niet zo heel veel, maar toch :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Korvaag
Raven schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:05:
[...]

Vergeet KaiOS niet ;) , zijn er niet zo heel veel, maar toch :P
Ja dat heb je bij de CPU's natuurlijk ook he. Er zijn meer CPU's dan Intel en AMD, maar dat zijn wel de grootste. Een onderscheid iOS/Android lijkt me dan ook nuttiger dan nog mini-OS erbij, maar je hebt een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 19:10
Ik heb de stille hoop dat de filters eens naar 2021 worden getrokken. De volgorde is nogal gek, en de range sliders werken ontzettend raar, om er twee te noemen.

Bij smartphones staat bijvoorbeeld een ‘Android one’ filter, met welgeteld één optie er in, wat ‘yes’ is? En als je kijkt naar opslagcapaciteit, dan gaat het van 0b tot 1tb, door de opzet, is het heel makkelijk om een telefoon met een opslagcapaciteit van een whopping 17mb t/m 50 m’n te selecteren, maar hartstikke moeilijk om van 128gb tot 256gb te selecteren

Overigens, voor het filteren op besturingsysteem heb je wel ‘besturingsysteem’, maar die staan ingeklapt ergens onderaan en zijn ingedeeld op versies, wat weer een beetje gek is

[ Voor 13% gewijzigd door Misha op 19-09-2021 11:14 ]

Pagina: 1