Silverado met XP

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 11:20

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb ner Silverados op m'n laptop geinstalleerd waar XP op draaidt.
Nou is het probleem dat als ik het spel wil starten ik de melding krijg dat het spel niet onder NT werkt.

Ik heb al geprobeerdt om met compability mode te werken maar dan nog krijg ik die melding.

Iemand ervaring hiermee??

iRacing Profile Flickr

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Silverados :? Bedoel je niet Desperados ? Volgens mij zit je een beetje in de war met het spel en de koeler :D Maar bij deed ie het ook nie onder 2k :( Dus je zal echt op 9x moeten proberen. Compatibility mode werkt volgens mij ook nooit echt lekker, ik heb nog nooit een spel via dat aan de praat gekregen :(

Verwijderd

Bedoel je de nieuwe Desperados in de Commandos stijl of de oude :? De nieuwe draait bij mij namelijk gewoon perfect onder XP. :)

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 11:20

seninha

god's right foot

Topicstarter
Dom dom dom Tuurlijk bedoel ik DESPERADOS.
Het is het spel wat net uit is (als je dat bedoelt).
Ik heb hem gekocht maar kan dus niet via XP draaien.

iRacing Profile Flickr

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op maandag 20 augustus 2001 20:00 schreef seninha het volgende:
Dom dom dom Tuurlijk bedoel ik DESPERADOS.
Het is het spel wat net uit is (als je dat bedoelt).
Ik heb hem gekocht maar kan dus niet via XP draaien.
Ik vind het wel een leuke hoor, die topictitel :P Misschien moet je ff een modje informeren om de titel te editten, maar ff ontopic: Als ie echt niet onder XP werkt, zullen de makers ongetwijfeld een patch maken waardoor het wel gaat werken, maar aangezien XP pas eind october (misschien wel eerder) in de winkels ligt, ligt het natuurlijk aan de makers wanneer ze die patch maken, aangezien ze dan pas klachten krijgen van mensen die dat spel niet aan de praat krijgen onder XP (ze zullen het ongetwijfeld weten, maar goed -> het spel moest op tijd af zijn) en voor dat kleine groepje beta-testers van MS is het ook niet de moeite ;)