Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Ik ben nog zoveel aan het rotzooien, dat ik nog geen zin heb om mijn videocamera te pakken- foto maken - software installeren - capturen - resizen en dan te publiseren.
Maar als ik zover ben, dan ontgaat je dat zeker niet.
Maar als ik zover ben, dan ontgaat je dat zeker niet.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Als het materiaal van je reservoir invloed heeft op je temp. dan klopt er iets niet in je systeem.
natuurlijk wel !Op zondag 19 augustus 2001 23:24 schreef MrK het volgende:
Als het materiaal van je reservoir invloed heeft op je temp. dan klopt er iets niet in je systeem.
als hij het reservoir van koer maakt en dat met coolblokken bezaait, en er een fan opzet, dan wordt toch het coolwater gekoelt?
DUS EEN COOLER SYSTEEM
kloptOp zondag 19 augustus 2001 23:24 schreef MrK het volgende:
maar het maakt wel uit als je er koelribben opplakt zoals hij het gedaan heeft. dat heb je denk ik over het hoofd gezien mrk.
Maar, als dit echt wat uitmaakt, dan zou ik er een andere radiator opzetten! Want als je door wat extra opp op je reservoir een lagere temp krijgt, dan kan je met een radiator er NOG meer vanaf halen.
En trouwens
45 graden is nog steeds erg veel voor waterkoeling
tjek je watertemp es
Mijn radiateur is puur koper, maar klein (16x12x3cm) mijn cpu en gpu worden gekoeld door een aquacool de luxe set met slangetjes van slecht 4mm inwendig en dus een super klein reservoir. Ik wil alles zo klein en zo stil mogelijk houden, vandaar dat hier ook maar twee papst fans 120mm inzitten die door een stekker dimmer worden geregeld. CPU temp. is dus 45 graden, koelwater 35 graden en GPU 55 graden.
Ik heb een allu reservoir, puur als reservoir, de pomp zit er niet in. De uitgaande luchtstroom van de radiatuer blaast daar langs in het kader van alle beetjes helpen
.
One of the animals has left its cage today.
Ik hoop dat je radiateur en koelblokken dan ook van aluminium zijn, want anders krijg je op termijn toch problemen.Op zondag 19 augustus 2001 23:45 schreef mrknowitall het volgende:
Ik heb een allu reservoir, puur als reservoir, de pomp zit er niet in. De uitgaande luchtstroom van de radiatuer blaast daar langs in het kader van alle beetjes helpen.
Ik heb een Swiftech dus ik mag kiezenOp zondag 19 augustus 2001 23:46 schreef marco899 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je radiateur en koelblokken dan ook van aluminium zijn, want anders krijg je op termijn toch problemen.
One of the animals has left its cage today.
nog een tip (maar mischien is dit al het geval): Plak die oude koelblokjes met frag-tape aan de binnen- en aan de buitenkant van dat koperen reservoir...de blokjes aan de binnenkant ontnemen dan meer warmte aan het water, die aan de buitenkant staan het weer af aan de lucht
De binnenzijde was ook wel een leuk idee. Daar was ik nog niet opgekomen, maar aan de andere kant moet het reservoir dan weer groter. Water wetter heb ik zelf niet en dat ga ik ook niet aanschaffen. Als ik zo bekijk bij de beschrijving van dat product, krijg je alleen een grote prestatie verbetering als je over een mengsel van water en glycol praat (antivries in auto's). Omdat wij puur over water praten is het effect veel minder. Ik heb vandaag hier al vragen over gesteld aan gebruikers, maar ik denk dat iedereen zo bedrogenuitkwam ('t is toch vrij duur) dat niemand zijn temperatuur verschillen doorgaf.
Pagina: 1