Nu het 100% thuiswerken langzaam tot een einde komt en ik weer regelmatig naar kantoor ga, ben ik dagelijks alle kabels uit mijn laptop aan het halen. Niet echt praktisch, een USB-C docking station zou ideaal zijn.
Nu gebruiken we die ook op kantoor en dat gaat super. Alleen... ze zijn echt mega prijzig en ze komen helaas voor eigen rekening. Opties zoals deze en deze zouden prima volstaan, maar ik vind het wel erg duur.
Er zijn uiteraard wel versies (van andere merken) die gunstiger geprijsd zijn, maar ik lees ook verhalen dat de compatibiliteit dan toch te wensen overlaat, bijvoorbeeld flikkerende schermen. Ik wil de laptop gebruiken in combinatie met een Dell Latidude 5280.
Verder heb ik niet zo veel eisen...
- 1 scherm is voldoende, 4K niet nodig.
- Uiteraard diverse USB aansluitingen en netwerk aansluiting.
- Opladen via USB-C
Op dit moment heb ik een 65 watt adapter, dus dat zou moeten volstaan.
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben met Dell en goedkopere alternatieven en die mij kunnen voorzien van tips.
Nu gebruiken we die ook op kantoor en dat gaat super. Alleen... ze zijn echt mega prijzig en ze komen helaas voor eigen rekening. Opties zoals deze en deze zouden prima volstaan, maar ik vind het wel erg duur.
Er zijn uiteraard wel versies (van andere merken) die gunstiger geprijsd zijn, maar ik lees ook verhalen dat de compatibiliteit dan toch te wensen overlaat, bijvoorbeeld flikkerende schermen. Ik wil de laptop gebruiken in combinatie met een Dell Latidude 5280.
Verder heb ik niet zo veel eisen...
- 1 scherm is voldoende, 4K niet nodig.
- Uiteraard diverse USB aansluitingen en netwerk aansluiting.
- Opladen via USB-C
Op dit moment heb ik een 65 watt adapter, dus dat zou moeten volstaan.
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben met Dell en goedkopere alternatieven en die mij kunnen voorzien van tips.