Toon posts:

Gebruik eerst ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit hier nog niet zo lang maar lees vaak dat jullie zeggen dat ze eerst search moeten gebruiken

Dacht misschien een oplossing om het in elk forum bovenaan te zetten GEBRUIK EERST SEARCH voordat je hier post

weet niet of het al geprobeert is anders sorry voor deze post

Verwijderd

Denk dat dat hetzelfde resultaat geeft als 'lees eerst de FAQ'.... doet ook niemand geloof ik... ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees dit eens door:

[topic=202159/1/50]

;)

Ik laat deze topic open omdat er misschien een goeie discussie uit kan komen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19

Alpine

Twisted animator

Het staat al in de FAQ. Ook staat in FAQ dat je in de juiste forum je topic moet plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dan maar ff in het groot en zo dat het wel opvalt
lees zelf wel eert of zoek is wel zo handig voor dat je weer steeds hetzelfde liedje krijgt

Verwijderd

Topicstarter
ja maar dit kom je in elk forum tegen LOL dus kan overal

DUS MAAR FF SLUITEN DAN

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 19 augustus 2001 22:56 schreef redheads het volgende:
lees zelf wel eert of zoek is wel zo handig voor dat je weer steeds hetzelfde liedje krijgt
Dat heeft weinig zin, want veel mensen zijn nou eenmaal vrij gemakzuchtig. In principe gelden voor alle users in elk forum de regels die in de FAQ van het betreffende forum vermeld staan. Iedereen wordt dus geacht die FAQ gelezen te hebben. Doen ze dat niet, dan riskeren ze een slotje.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Op zondag 19 augustus 2001 22:55 schreef Exirion het volgende:
Lees dit eens door:

[topic=202159/1/50]

;)

Ik laat deze topic open omdat er misschien een goeie discussie uit kan komen.
Dat denk ik ook wel ja :P
De meest gestelde vragen of problemen zijn al zo vaak geweest dat er meer als 1 oplossing meestal voor handen ligt.
De grootste knop hier op GOT zou de zoekmaschine moeten zijn Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/faqey.gif

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
ja speedy zou misschien wel wat zijn omdat ik het eigenlijk te vaak tegen kom en dat terwijl ik er nog niet zo lang bij zit :z

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 19 augustus 2001 23:05 schreef redheads het volgende:
ja speedy zou misschien wel wat zijn omdat ik het eigenlijk te vaak tegen kom en dat terwijl ik er nog niet zo lang bij zit :z
Binnenkort komt er (op mijn aandringen, want ik wil dat al langer :P) een uitgebreide beschrijving van de Search functie in de algemene FAQ van GoT te staan.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar daar word denk ik nu ook niet eerst in gekeken zou dus eigelijk apart moeten staan bovenaan lijkt me dan zien ze het misschien wel en gaan ze er wel heen

Verwijderd

Ik ben persoonlijk voor een popup window een maand lang ofzo.

Maar ik vind dat sommige mensen wel errug debiel reageren met hun UTFS uitspraken.

Verwijderd

Of misschien een soort filter, dat bij nieuw threads scant op bepaalde woorden in een post ('via', 'overklokken', etc) en dan expliciet wijst op FAQ en wat het al niet meer zij...

Ik weet het, tis een beetje moeilijk haalbaar, maar het is zomaar een idee... Blijkbaar nemen toch veel mensen niet de moeite om die mooie zoekknop te gebruiken (of ze zijn te lui om de resultaten door te lezen :( ).

* Stoned-cow vind dat soms wel errug onsubtiel op de search / faq gewezen wordt... kan tactvoller...

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 19 augustus 2001 23:17 schreef Camel het volgende:
Maar ik vind dat sommige mensen wel errug debiel reageren met hun UTFS uitspraken.
* Stoned-cow vind dat soms wel errug onsubtiel op de search / faq gewezen wordt... kan tactvoller...
[topic=202159/1/50]

Lees het eerste stukje eens door. Als mensen echt heel stug naar de Search verwijzen dan zeg ik daar iets van.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Helemaal mee eens wat hier gezegt word. Alleen zou ik dan ook wensen dat de topic starters eens wat meer aandacht aan hun titels besteden, want daar staat en valt alles mee.
De bedoeling is denk ik om een waardevolle database te creeren voor tweakers waarin een hoop info is terug te vinden. Wat helaas door een hoop tweakers word vergeten is dat deze database wel eenvoudig te doorzoeken moet zijn:
Dus gebruik kernwoorden!! Dit vereenvoudigd het zoeken en vookomt een hoop onnodig gezoek wat toch weer gaat leiden tot een nieuw topic door de ondoorzichtigheid.

En tot zover mijn bijdrage.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Aangezien in LA bijna dezelfde discussie loopt graag daar verder gaan :)

[topic=208993/1/50]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.