Mijn vraag
Hallo,
Ik heb een macbook pro eind 2017 (dacht ik haha;) ) Ik heb deze in mei denk ik gereed willen maken voor verkoop i.v.m beëindigen studie. Ik heb toen de macbook terug willen zetten naar fabrieksinstellingen waarnaar de hardeschijf ineens kapot ging …. Nu heeft mijn vader een andere nieuwe hardeschijf gekocht maar doet nu vrijwel niets meer. We hebben hem wel eens aan de praat gehad maar waarnaar ik de computer afsloot, kwamen we weer op hetzelfde uit …. Kan iemand mij op weg helpen ? Ik kom er nu dus ook niet meer uit..
De afbeeldingen die bijgevoegd zijn is wat er nu net in beeld kwam:strip_exif()/f/image/06lXCvLM33lPmpfr8vI7CGBr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yrEprWdEck8iiz985ne7wJkN.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Hallo,
Ik heb een macbook pro eind 2017 (dacht ik haha;) ) Ik heb deze in mei denk ik gereed willen maken voor verkoop i.v.m beëindigen studie. Ik heb toen de macbook terug willen zetten naar fabrieksinstellingen waarnaar de hardeschijf ineens kapot ging …. Nu heeft mijn vader een andere nieuwe hardeschijf gekocht maar doet nu vrijwel niets meer. We hebben hem wel eens aan de praat gehad maar waarnaar ik de computer afsloot, kwamen we weer op hetzelfde uit …. Kan iemand mij op weg helpen ? Ik kom er nu dus ook niet meer uit..
De afbeeldingen die bijgevoegd zijn is wat er nu net in beeld kwam
:strip_exif()/f/image/06lXCvLM33lPmpfr8vI7CGBr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yrEprWdEck8iiz985ne7wJkN.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...