Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jesse_E
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-06-2024
Hallo tweakers, ik ben sinds begin september dit jaar begonnen met een hbo ict studie in Utrecht, ik had deze opleiding gekozen omdat ik al 8 jaar lang intresse had in computers en graag meer de software kant wilden leren kennen. Alleen nu ik begonnen ben met deze opleiding zit ik eigenlijk met alleen maar meer twijfels en vragen dan ik had verwacht. Ik heb namelijk geen idee wat ik eventueel zou kunnen doen later met mn bachelor als ik die haal en of t wel überhaupt de juiste keuze is geweest, ik ben nu begonnen met HTML CSS leren en opzich vind ik dit wel leuk maar volgens mij is dat niet waar ICT alleen omdraaid. Nou ben ik benieuwd wat mensen hun ervaringen zijn met HBO ICT en hoe is na de opleiding

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Welke opleiding doe je exact? Er zijn namelijk best verschillenden en allemaal doen ze net wat anders. Wil je echt vooral HTML en CSS e.d. doen is het wellicht een idee om te switchen naar Software Engineering, als dat jouw interesses beter heeft, bijvoorbeeld.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat zou helpen is vragen wat de planning is voor de rest van het jaar aangaande de opleiding en echt op detailniveau.

Dit zou standaard moeten zijn voor een studiekeuze van een aantal jaren.

Maar that’s just me..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ok wacht je bent dus net 2 weken bezig. En nu ga je vragen: “maar ict draait meer dan alleen om dit”. Hoe lang duurt jouw opleiding 4 jaar? Dacht je werkelijk dat je de komende periodes geen andere aspecten van ict dus meer gaat krijgen :F

[ Voor 26% gewijzigd door CyberMania op 16-09-2021 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:27

Rmg

Is het hele idee van dat open ict niet dat je elke 10 weken evalueert met je mentor en dan je volgende stappen bepaalt op basis van dd afgelopen tien weken en je wensen?

En is het na 2 weken, dus nog zonder een 10 weken evaluatie, niet een beetje vroeg om al te zeggen "is dit het nou?"