Hallo!
Ik ben op zoek naar een game-computer van ongeveer zes tot zeven honderd euro. Ik wil nieuwe games kunnen spelen, minstens 60 FPS, maar het hoeft van mij niet op de allerbeste settings te kunnen.
Dit is mijn eerste gamecomputer, dus ik heb iets proberen samen te stellen, maar ik weet niet precies hoe goed het zou werken, of het uberhaupt zou werken. Ik weet hier echt niet super veel van.
Ik wil sowieso 16 gig aan ram, en 1 terrabyte HDD. Het liefste ook nog een SSD van ongeveer 250 gig.
Graag zou ik ook weten of mijn build voor mijn budget zou kunnen, omdat de prijzen nu heel erg fluctueren.
Ik ga niet overklokken, want dat durf it eerlijk gezegd nog niet aan.
Dit is wat ik tot nu toe heb:
Alle hulp apprecieer ik, bedankt.
Ik ben op zoek naar een game-computer van ongeveer zes tot zeven honderd euro. Ik wil nieuwe games kunnen spelen, minstens 60 FPS, maar het hoeft van mij niet op de allerbeste settings te kunnen.
Dit is mijn eerste gamecomputer, dus ik heb iets proberen samen te stellen, maar ik weet niet precies hoe goed het zou werken, of het uberhaupt zou werken. Ik weet hier echt niet super veel van.
Ik wil sowieso 16 gig aan ram, en 1 terrabyte HDD. Het liefste ook nog een SSD van ongeveer 250 gig.
Graag zou ik ook weten of mijn build voor mijn budget zou kunnen, omdat de prijzen nu heel erg fluctueren.
Ik ga niet overklokken, want dat durf it eerlijk gezegd nog niet aan.
Dit is wat ik tot nu toe heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B85M Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (CMR, 64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (KKN1, Closed) | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT16G4SFD8266 | € 71,66 | € 71,66 |
| 1 | Voedingen | Antec VPF Series 450W | € 84,78 | € 84,78 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 595,23 | ||
Alle hulp apprecieer ik, bedankt.