Ik wil binnenkort (binnen nu en een halfjaar) mijn laptop vervangen. Mijn laptop is een Lenovo ThinkPad L380 Yoga met Intel Kaby Lake R, 8 GB RAM en een Intel i5-8250. Echter, ik wil geen laptop meer maar een pc, vooral i.v.m. de schermgrootte. Nu is alleen de vraag wat betere prestaties heeft: een mini-pc of een all-in-one? Voordeel van een mini-pc is met name dat ik meer keus heb in monitoren (ik wil het liefst overstappen op 4K zodat ik meer ruimte op het scherm heb) en dat er meer keus is op AMD-gebied (hoewel AMD geen must is).
Ik zoek echt geen krachtpatser of zo, maar ik wil er wel een beetje op vooruit gaan t.o.v. van mijn huidige laptop - we zitten immers 4 jaar verder (laptop is 3 jaar oud, maar de hardware is al van 4 jaar geleden) - of anders op zijn minst iets wat even goed is als mijn huidige laptop.
Dus wat kan ik beter doen: een all-in-one of mini-pc?
(i.v.m. de ruimte is een traditionele desktop-pc niet zo handig, dus daarom neem ik die niet in overweging)
Ik zoek echt geen krachtpatser of zo, maar ik wil er wel een beetje op vooruit gaan t.o.v. van mijn huidige laptop - we zitten immers 4 jaar verder (laptop is 3 jaar oud, maar de hardware is al van 4 jaar geleden) - of anders op zijn minst iets wat even goed is als mijn huidige laptop.
Dus wat kan ik beter doen: een all-in-one of mini-pc?
(i.v.m. de ruimte is een traditionele desktop-pc niet zo handig, dus daarom neem ik die niet in overweging)