Superkiwi schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:28:
In GT Sport rij ik B/S. Aan de ene kant lijkt het me wel leuk om gewoon weer in E/E te beginnen om vanuit daar op te werken naar mijn eigen niveau.
Aan de andere kant lijkt het me absoluut niet leuk om weer met racers te maken te krijgen die sportsmanship niet hoog in het vaandel hebben staan. Met een beetje pech (penaltysysteem iemand?) hang je veel langer in lagere lobbies rond dan je lief is.
Ik heb ook gemengde gevoelens bij de overzetting van gegevens van GTS naar GT7. Mede dankzij jouw tips (appreciated) heb ik wel races kunnen winnen en ook gereden in B/S. Volgens mij hang ik nu op C/S. Maar ik win praktisch niks meer en beste tijd neerzetten in qualifying? Nope. De trophies naar level 50 en 322 races is een grind en voor mij op zich mogelijk. De trophies voor gewonnen races en aantal poles is voor mij bijzonder lastig.
Ik heb mij wijs gemaakt dat dat kwam omdat ik niet reed met een stuur. Daar ben ik compleet op terug gekomen. GT DD Pro in bezit en wat betreft motoriek etc moet ik zo erg wennen dat ik nog steeds sneller ben met controller. Het is wel leuk om circuit missies opnieuw te doen en te zien dat ik beter ga rijden (begin te wennen aan 't stuurtje).
Mocht GT7 een trophy hebben voor het u
nlocken van bepaalde driver's level, dan kom ik daar dichterbij door overdracht van de gegevens. Ben nu geloof ik iets van 44/45 (ja het duurt super lang tot 50). Maar als ik dan meteen tegen allerlei B/S gasten moet rijden... Dan blijf ik voor spek en bonen rijden

. Uiteraard is er nog niks bekend over trophies voor GT7, dus m'n gedachtes zijn speculatief. Ik zou het ook leuk vinden om weer te beginnen op het laagste niveau, maar dat is vooral omdat ik dan wellicht meer races kan winnen dan nu het geval is.
Aanvankelijk moest ik niks weten van o
nline racen. Waar ik in de campaign vaak een veel snellere auto reed en daardoor races won, moet ik er echt voor werken in o
nline racen. Ja, ik rijd voor spek en bonen, net als sommige F1 rijders

, maar dat levert ook leuke battles op tijdens de race. Soms geeft het inhalen van iemand waardoor je opschuift naar plek 6 meer voldoening dan met afstand eerste rijden en weten dat je wegkomt met een of meerdere fouten.
GT Sport met een campaign als DLC of een volwaardige GT? To-ma-to, to-mee-to. Ik ben denk ik een van de weinigen die uitkijkt naar het opnieuw halen van licenses, missies en circuit ervaringen. GT7 kan voor mij simpelweg niet snel genoeg komen!