Twixie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:37:
[...]
Neen, dat is juist mijn punt. Je kunt heel goed zien dat het viewpunt gewoon boven het dak is, want je kijkt gewoon over de wagens voor je. Zoals ik zei: net alsof je zelf in een hoge SUV zit. Komt voor mij heel vreemd over alleszins.
Helaas is het zo dat de externe camera's simpelweg een onrealistisch voordeel geven ten opzichte van de bestuurderscamera. De bumper cam haalt het hele automodel weg, waardoor het kinderlijk eenvoudig is om bochten preciezer en consistenter aan te snijden en de bonnet/roof cam doet hier nog een schepje bovenop door blinde bochten geheel zichtbaar te maken met de extra hoogte. Hierdoor is voor de die-hards die met de cockpit view willen rijden eige
nlijk alleen mogelijk om óf even snel te zijn of simpelweg tijd te verliezen omdat er minder zicht is.
Normaal vind ik dat iedereen mag kiezen of ze een spel serieus spelen of ze het makkelijker voor zichzelf willen maken, maar pvp is hierdoor toch wel wat oneerlijk. Men kan stellen dat je dan ook maar van dezelfde camera's gebruik kan maken en dat het in dat geval geen voordeel oplevert, maar dat is niet de reden dat ik een simulatiespel wil spelen. In het echt is die optie er ook niet en ik vind het jammer dat men het prima vindt om op de gemakkelijke manier te willen spelen in plaats van de uitdaging aan te gaan.
Ik zou zo graag willen dat ze in de Sport mode de serieuze kant op gaan door net als in iRacing de cockpit view verplicht te stellen, maar dat zal wel weer niet...
Of nog mooier: net als in PUBG de spelers een verplichte keuze laten maken tussen 1st en 3rd person view, zodat de mensen zelf mogen kiezen waarmee ze spelen en daardoor twee aparte rankings (hardcore en casual) krijgen.
[
Voor 6% gewijzigd door
CaptainPanda op 04-03-2022 17:58
]