Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 17:50
Binnenkort wordt ons nieuwe huis opgeleverd en ik wil daar graag een smart lock voor de voor- en achterdeur. Nu hebben beide deuren een meerpuntssluiting waarbij je de klink moet optillen om de deur te sluiten. Ik kan op internet niet veel info hierover. De FAQ van Bold zegt dat hun smart lock prima werkt met een meerpuntssluiting, maar ik vermoed dat je dan alsnog handmatig de klink moet optillen, wat natuurlijk het nut van zo'n smart lock behoorlijk verminderd.

Heeft iemand eenzelfde sluiting en ervaring met het toepassen van een smart lock daar op?

Xbox Live: Chevalric

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 16:41
Bij meerpuntsluitingen heb je kruk bediend en cilinder bediend. Je hebt dus de verkeerde versie voor gebruik met een smartlock wat aan de cilinder loopt te draaien (zijn ze allemaal).

Mochten de sloten van een bekend merk zijn, dan heb je een grote kans dat deze makkelijk 1-op-1 te wisselen zijn zonder dat er weer van alles gefreesd moet worden. Kan je die oude sloten misschien nog voor een leuk bedrag kwijt op marktplaats.