Vraag

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoi

Gisteren heb ik een nieuwe Philips tv gekocht en alles werkte prima. Netflix, HBO Go, Amazon prime op 4K. Geen problemen. Vandaag krijg ik geen enkele app opgestart. En als het wel lukt dan blijft Netflix bijvoorbeeld bij 20% hangen. Bij Amazon prime krijg ik hele vage beeld met maffe kleuren (LSD space). In YouTube kan ik niet eens een simpele non HD video afspelen. Iemand hier ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Brq3Zd6zk_HcoQwR5cGR16oRay4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWlX5tJqyN8AVmLGp4OOV12b.jpg?f=fotoalbum_large

Ik dacht dat het aan mijn netwerk lag maar in de tv opties zie ik bij speed 117Mbps terug. Wel met maar één wifi reepje. Met speedtest behaal ik wel gewoon 150Mbps op mijn telefoon. Mocht het dus aan mijn televisie liggen, waarom trekt mijn mobiel wel de volle snelheid en mijn televisie na gisteren niet meer terwijl ik er 1 meter van af zit?

Iemand een idee wat de probleem kan zijn?

Thanks!

[ Voor 19% gewijzigd door MartinPRO op 16-09-2021 13:04 ]

Alle reacties

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-05 16:48
Mijn LG die ik 6 jaar geleden had, had ook WiFi, 4 meter en 2 muren van Router niets op te streamen terwijl telefoon en laptop vol bereik hadden, ook nog 4 meter verder in de keuken. Bedraad deed de tv t fantastisch.

Vind het beeld wat je post raar voor bereik issues, verwacht een ander probleem, maar dat er in een tv een slechte wifiontvanger hangt verbaast me niets..

[ Voor 7% gewijzigd door Cyriel85 op 18-09-2021 22:46 ]

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinPRO
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
Cyriel85 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:45:
Mijn LG die ik 6 jaar geleden had, had ook WiFi, 4 meter en 2 muren van Router niets op te streamen terwijl telefoon en laptop vol bereik hadden, ook nog 4 meter verder in de keuken. Bedraad deed de tv t fantastisch.

Vind het beeld wat je post raar voor bereik issues, verwacht een ander probleem, maar dat er in een tv een slechte wifiontvanger hangt verbaast me niets..
Ik heb er uiteindelijk een ethernet kabel aangehangen. Nu werkt het prima. Tv zou 100 Mbps moeten behalen, maar kom niet verder dan 50Mbps.