• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik zit te kijken voor een nieuwe ultra wide en de LG34GN850(b) heeft mijn voorkeur aangezien die nogal goed in reviews staat.

Ik hou van snelle bewegingen die er strak uit zien in plaats van wazig dus dit leek mij een goede optie.

Echter heb ik een probleem met het kopen ervan, ik zie bij tweakers prijzen dat de verschillende webshops verschillende modellen verkopen maar wel onder de B label.

Als voorbeeld, coolblue verkoopt de niet B versie, maar megekko de B versie. Aangezien ik niet zo'n fan ben van bedrijven zoals megekko aangezien ik hier al is wat problemen mee gehad heb met terug sturen van een scherm met dode pixels en coolblue goede ervaringen heb zou ik het liefst het scherm daar kopen.

Nu het probleem de enige versie die zij hebben is de niet B versie.

Aangezien ik het internet heb afgezocht en niet echt het verschil tussen de b en de niet b kan vinden, vraag ik mij af of iemand weet wat de verschillen precies zijn? en of de panelen beter zijn in de B versie?

Zoals bijvoorbeeld heeft het scherm iets meer zoals low framerate compensation of is het scherm sneller voor spellen met minder dubbele beelden dan het andere model.

Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-05 13:31

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Die van Coolblue is ook de -B versie. Kijk maar op de eerste review foto's. Reviewer zoomed in op de achterkant van het scherm. 34GN850-B staat er.

Denk dat de B voor Nederlands model staat?

https://image.coolblue.nl...536/reviews/5efc466ab67e5

[ Voor 14% gewijzigd door Baakster op 16-09-2021 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-05 16:56
Ik dacht dat de -b bij LG's voor black staat, dat de behuizing zwart is (maar pin me er niet op vast). Volgens mij worden ze afwisselend met elkaar gebruikt, gezien er geen andere kleuren zijn. Je kan ook een belletje plegen met LG natuurlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door BHStar op 16-09-2021 13:23 ]

• Gatygun
Bedankt voor de reactie, ik heb ze opgebeld en het schijnt echt het B model te zijn denk dat ik daar maar voor ga dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 16:09

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Daar ga je geen spijt van krijgen, ik heb er een hoop plezier van in ieder geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BHStar
Ik ook, 't is een fijn scherm :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:24
Hier ook een. Absoluut een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
Gisteren gekocht vandaag uitgepakt.

Moet wel zeggen dikke vooruitgang van een 24 inch 6 jaar oud tn paneeltje. Ultra wide en met de beetje curve erin is echt enorm mooi. De kleuren zijn ook schitterend.

Geen dode pixels waar ik me toch wel zorgen om maakte. dus helemaal blij.

Kan niet wachten om hem op 160hz te gooien, maar daar moet ik nog een dagje op wachten aangezien de 1.4dp kabel te kort was die erbij geleverd was. Dus zit nog op 1.2 die maar tot 100hz gaat en geen HDR.

De snelheid is wel iets langzamer dan het TN scherm, misschien dat hogere hz dat oplost we zullen zien. Echter goed te doen dat wel.

Enige vraag die ik nog heb is welke modus hebben jullie het scherm op staan. ik heb hem nu op HDR effect of vivid staan omdat de kleuren gewoon een stuk mooier zijn dan, maar vraag me af wat de beste optie is voor spellen. Geeft gamer modus een soort van snellere gray to gray transitie of maakt dat weinig uit.

• BHStar
Qua snelheid: heb je de OD op fast staan? Ik kwam van een 22" TN, voor mij was het met name een verademing. Ook qua responsiviteit en snelheid is het voor mij dik in orde. Dat is juist nog de reden geweest dat ik een ASUS VG34 heb teruggestuurd om de LG te halen (de ASUS was wel snel, maar voelde een stuk minder snel omdat er toch wat ghosting en blacksmear was).

Ik heb deze settings grotendeels aanhouden (van de gemarkeerde comment) Reddit link. Ik ben overigens ook wel nieuwsgierig naar de settings van anderen hier.

Ook heb ik het scherm niet op 160, maar op 144hz draaien, het verschil is miniem, maar met 144hz kan je de native 10bit gebruiken, met 160hz niet, volgens mij door een limitatie in de bandbreedte van DP.

[ Voor 35% gewijzigd door BHStar op 18-09-2021 10:30 ]

Pagina: 1