Vraag
Alle reacties
Hij faalt op je installatie van Windows, heb je je .wim file goed in MDT staan?
Cloud ☁️
Error code 80004005 is doorgaans een 'access denied'. Ik zou dus even overal alle rechten nalopen.
loopt vast op 'Install OS'
hoe zit het met je disk? je gebruikt een VM denk ik, welke disccontroller gebruik je? zitten de divers voor deze controller in je image?
als je Hyperv gebruikt dan hoef je niks te doen dat werkt out of the box wel. gebruik je VMware dan moet je als je wellicht een driver installeren al naar gelang welke controller je gebruikt.
iets meer info zou fijn zijn
hoe zit het met je disk? je gebruikt een VM denk ik, welke disccontroller gebruik je? zitten de divers voor deze controller in je image?
als je Hyperv gebruikt dan hoef je niks te doen dat werkt out of the box wel. gebruik je VMware dan moet je als je wellicht een driver installeren al naar gelang welke controller je gebruikt.
iets meer info zou fijn zijn
A wise man's life is based around fuck you
Begin eens om je omgeving en deployment te omschrijven... Geef daarna eens aan waar je al op hebt gezocht (je hebt meer dan genoeg foutmeldingen), wát je gevonden hebt en waarom de oplossingen (die je al getest hebt) niet werken....brianlidster schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:22:
Ik krijg m'n vinger er niet achter wat hier fout gaat..
Béétje eigen inzet is wel vereist natuurlijk...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B