Wij wonen in een typisch Haags jaren '30 appartement. Gezien de reputatie van deze appartementen betekent dat normaliter alle alarmbellen m.b.t. loden waterleidingen af gaan. En terecht, want een groot deel van de leidingen na de meter waren ook nog daadwerkelijk van lood. Voor de meter was het netjes kunststof (PE? Tyleen?). Wegens kinderwens hebben we anderhalf jaar geleden besloten om het lood te verwijderen. Dus: Vloeren open gebroken, leidingen er uit en alles vervangen voor koper. De situatie was toen: Kunststof tot de meter en alles koper in huis. Wij blij.
Inmiddels hebben we hier een 5 maanden oude baby rond rollen
en worden er nutswerkzaamheden in de straat verricht. Wat schetst nu mijn verbazing daar: De PE/Tyleen leidingen zitten daar gewoon weer aan het lood gekoppeld!
:strip_exif()/f/image/ojtiAhZFsdO8O2S2MwymdR65.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben hiermee op z'n zachtst gezegd niet zo amused. Nota bene in een straat waar ook 2 KDV's en ontzettend veel jonge gezinnen (een echte starterswijk) met kleine kinderen en baby's wonen.
Wat kan ik met bovenstaand behalve een boze mail aan de netbeheerder nog doen?
Inmiddels hebben we hier een 5 maanden oude baby rond rollen

:strip_exif()/f/image/ojtiAhZFsdO8O2S2MwymdR65.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben hiermee op z'n zachtst gezegd niet zo amused. Nota bene in een straat waar ook 2 KDV's en ontzettend veel jonge gezinnen (een echte starterswijk) met kleine kinderen en baby's wonen.
Wat kan ik met bovenstaand behalve een boze mail aan de netbeheerder nog doen?